Dołącz do czytelników
Brak wyników
OTWARTY DOSTĘP – ZALOGUJ SIĘ I CZYTAJ

W pułapce zbyt dobrych relacji

Trudno wyobrazić sobie skuteczną sprzedaż B2B bez uprzedniego zbudowania relacji między sprzedającym a klientem. Są one bazą, na której konstruujemy cały proces sprzedażowy. Czy istnieje jednak moment, w którym w procesie budowania relacji biznesowej idziemy o krok za daleko? Jak go rozpoznać i co zrobić, gdy tak się stanie?

18 września 2019

NIEZBEDNIK HANDLOWCA
Zajrzyj do środka najnowszego wydania!

A w nim:

  • Omnichannel – efektywne wdrażanie nowych rozwiązań
  • Mapa doświadczeń klienta jako narzędzie wspierające omnichannel w detalu
  • Strategia omnichannel jako sposób utworzenia długotrwałej relacji z klientem
  • Dlaczego handlowcy nie realizują planów sprzedaży?
  • Neuromarketing konsumencki, czyli sprzedaż infożercom, dusigroszom i rozrzutnym

Zobacz więcej >

POLECAMY

Social Media jako narzędzie pracy handlowców

Często spotykamy się z wątpliwościami, czy wykorzystanie LinkedIn w strategii sprzedażowej przynosi realne korzyści. Wcale się tej nieufności nie dziwię ponieważ, aby LinkedIn przynosił korzyści wymaga przemyślanej strategii, ogromnej konsekwencji, oraz właściwie zdefiniowanej grupy.
 

12 września 2019

Poznaj inne nasze tytuły
Magazyn Online Marketing Magazyn E-Commerce Social Media Manager Event Management Polska