Dołącz do nas

Nowa Sprzedaż

09/11/2018

Podsumowanie roku w sprzedaży – analizuj obszary, które zwiększą efektywność działań w Nowym Roku

Kiedy patrzysz na drzewo, nie dostrzegając w tle lasu, tracisz z pola widzenia szerszą perspektywę, skupiając się na konkretnym elemencie. Obraz teren...
20/09/2018

Skalowanie modelu sprzedaży relacyjnej z wykorzystaniem TOC. Co tak naprawdę ogranicza Twoją sprzedaż?

Czym jest koncepcja TOC i SPE w obszarze sprzedaży, dlaczego istotne jest podzielenie na role aktywności przepływu sprzedażowego, jak w prostych kroka...
15/05/2018

Dlaczego aż 64% firm nie słucha swoich klientów...

Dziś to klient ma decydujący głos. To on wybiera, jakimi kanałami się z nami kontaktuje i kiedy dokonuje zakupu. Jeżeli pozbawiamy go głosu, ignorując...
01/01/2018

Tylko wartość nas ocali, czyli pomiędzy automatyzacją a jakością relacji z klientem

Gdy wpiszesz do wyszukiwarki Google słowa „sprzedawca” (salesman) i „przyszłość” (future), na pierwszych miejscach wyskoczą artykuły dodające do tych...
01/09/2017

Jak zwiększyć liczbę i skuteczność spotkań?

Wielu z nas, handlowców, dąży do jednego – do tego, żeby to klienci zaczęli sami do nas dzwonić. To prawdziwa przyjemność, kiedy w słuchawce słyszysz:...
01/09/2017

Jak opracować i wykonać regionalny plan sprzedażowy?

Ze sprzedażą często jest jak z pokerem, to tylko statystyka. Możesz trafić trzy pary asów pod rząd, ale też przez kilka kolejnych rozdań Twoje karty m...

Archiwum magazynu

Archiwum magazynu

Przeglądaj archiwum