1. Zrozum kupującego AD 2023
Tegoroczne badanie „Customer Journey 2023: Poszukiwanie i zakup produktów online” zrealizowane przez agencję Minds & Roses przy współpracy z Allegro pokazało m.in., iż Polacy kupują w dużo bardziej przemyślany sposób niż wcześniej. Już ponad 1/3 osób badanych znajduje się w segmencie smart shopper, wrażliwym na zmianę ceny i pojawiające się promocje. Stąd też chętniej korzystają z takich opcji filtrowania na Allegro, jak: zestawy i liczba sztuk w zestawie/opakowaniu (np. skarpetek), pojemność (np. płynów do płukania) czy filtrowanie produktów od najtańszych. Nie powinna dziwić też zatem coraz większa popularności ofert, których zakup daje kupującym dodatkowe benefity. Mogą to być np. Monety, czyli wirtualne punkty, dzięki którym nabywcy zapłacą mniej przy kolejnych zakupach czy kupony Allegro do wykorzystania w wybranych ofertach.
Ale to nie wszystko.
POLECAMY
Podpowiedź:
Analizując swojego obecnego klienta, zastanów się, jak dziś wygląda jego sytuacja finansowa, na czym zależy mu najbardziej w kontekście Twoich produktów oraz czy jesteś w stanie dopasować swoją ofertę do „smartnych” opcji filtrowania na Allegro.
Do pragmatyzmu zakupowego Polaków dochodzi też zwiększające się skokowo tempo ży...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!