Dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta.

Magazyn Nowa Sprzedaż to najbardziej praktyczne czasopismo szkoleniowe o skutecznej sprzedaży, adresowane do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i usług na polskim rynku. Magazyn jest źródłem inspiracji i pomaga w systematycznym pogłębianiu kompetencji handlowych, kluczowych z punktu widzenia nowoczesnych organizacji.
6 numerów w roku
90 stron
 
38 numerów archiwalnych
Skuteczne narzędzia sprzedaży i obsługi klienta

Poznaj naszych autorów

Stałe działy

TEMAT NUMERU

 
Wybrane i ważne zagadnienie, omówione pod różnym kątem. Temat numeru to m.in.: „Zamykanie budżetu”, „Sprzedaż na konkurencyjnym rynku”, „Budowa strategii sprzedaży”.
czytaj przykładowy artykuł >>

FELIETON

 
Felietony praktyków i specjalistów ds. sprzedaży, wizerunku i marketingu. To spojrzenie na dany problem lub nowe zjawisko pod zupełnie innym kątem.
czytaj przykładowy artykuł >>

SKUTECZNA SPRZEDAŻ I WIZERUNEK

 
To najważniejsze narzędzia niezbędne w codziennej pracy handlowca. Skuteczne techniki, sprawdzone strategie, rekomendacje specjalistów.
czytaj przykładowy artykuł >>

ZAPYTAJ SPECJALISTĘ

 
Publikacje i wywiady z trenerami biznesu, ekspertami, którzy dzielą się swoim doświadczeniem w sprzedaży. Wśród rozmówców m.n. Barbara Piasek, Joanna Malinowska-Parzydło, Mateusz Grzesiak.
czytaj przykładowy artykuł >>

STREFA SZEFA

 
Dział przeznaczony dla managerów sprzedaży, liderów w swoich obszarach. Tu poruszamy takie tematy, jak zarządzanie zespołem czy budowanie marki osobistej.
czytaj przykładowy artykuł >>

MARKETING

 
Wskazówki i schematy pokazujące, , jak marketing może skutecznie zwiększać sprzedaż w każdej firmie.
czytaj przykładowy artykuł >>

W najnowszym numerze

TEMAT NUMERU

  • Jak skutecznie kontraktować na początku rozmowy w cold callingu do klienta B2B?
    Paweł Jaczewski

  • Jak efektywnie kontraktować klientów?
    Marta Megger, Katarzyna Nawotna

STREFA SZEFA

  • Noworoczne wyzwania negocjacyjne w 2023 r.
    Patrycja Dorsz vel Drożdż

  • Budowanie autorytetu szefa zespołu.
    Tomasz Sędzimir

POZYSKIWANIE KLIENTA

  • Presja na działy obsługi będzie rosła w 2023 r.
    Krzysztof Lewiński

  • Baza mailingowa – sama się nie zbuduje!
    Magdalena Kulpa

MARKETING

  • Współpraca marketingu i sprzedaży: sekret udanego, firmowego wzrostu.
    Marta Michałowska, Marika Nowak

ZAPYTAJ SPECJALISTĘ

  • W kryzysie szczególnie ważny jest aspekt twardy, liczbowy, nastawiony na efekt.
    Rozmowa z Justyną Klimuk