Dołącz do czytelników
Brak wyników

Dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta.

Magazyn Nowa Sprzedaż to najbardziej praktyczne czasopismo szkoleniowe o skutecznej sprzedaży, adresowane do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i usług na polskim rynku. Magazyn jest źródłem inspiracji i pomaga w systematycznym pogłębianiu kompetencji handlowych, kluczowych z punktu widzenia nowoczesnych organizacji.
6 numerów w roku
90 stron
31 numerów archiwalnych
Skuteczne narzędzia sprzedaży i obsługi klienta

Poznaj naszych autorów

Stałe działy

TEMAT NUMERU

Wybrane i ważne zagadnienie, omówione pod różnym kątem. Temat numeru to m.in.: „Zamykanie budżetu”, „Sprzedaż na konkurencyjnym rynku”, „Budowa strategii sprzedaży”.
czytaj przykładowy artykuł >>

FELIETON

Felietony praktyków i specjalistów ds. sprzedaży, wizerunku i marketingu. To spojrzenie na dany problem lub nowe zjawisko pod zupełnie innym kątem.
czytaj przykładowy artykuł >>

SKUTECZNA SPRZEDAŻ I WIZERUNEK

To najważniejsze narzędzia niezbędne w codziennej pracy handlowca. Skuteczne techniki, sprawdzone strategie, rekomendacje specjalistów.
czytaj przykładowy artykuł >>

ZAPYTAJ SPECJALISTĘ

Publikacje i wywiady z trenerami biznesu, ekspertami, którzy dzielą się swoim doświadczeniem w sprzedaży. Wśród rozmówców m.n. Barbara Piasek, Joanna Malinowska-Parzydło, Mateusz Grzesiak.
czytaj przykładowy artykuł >>

STREFA SZEFA

Dział przeznaczony dla managerów sprzedaży, liderów w swoich obszarach. Tu poruszamy takie tematy, jak zarządzanie zespołem czy budowanie marki osobistej.
czytaj przykładowy artykuł >>

MARKETING

Wskazówki i schematy pokazujące, , jak marketing może skutecznie zwiększać sprzedaż w każdej firmie.
czytaj przykładowy artykuł >>

W najnowszym numerze

TEMAT NUMERU

  • Jak zbudować skuteczną strategię sprzedaży dzięki umiejętności zadawania odpowiednich pytań

  • Autorski model EKO sprzedaży i jego wsparcie w zrozumieniu decyzji zakupowych klienta

  • Buyer Journey – czyli jak skutecznie podążać ścieżką zakupową klienta, żeby doprowadzić go do sprzedaży?

SKUTECZNA SPRZEDAŻ I WIZERUNEK

  • Twój pierwszy raz z… e-commerce, czyli co trzeba wiedzieć, rozpoczynając sprzedaż w sieci

  • Jak zredukować presję cenową podczas negocjacji B2B w pandemii? Analiza przypadku

STREFA SZEFA

  • Negocjuj bez obniżania cen. Modele tworzenia ceny, która przyciągnie klienta

SPRZEDAŻ NA SZPILKACH

  • Wielopokoleniowość w sprzedaży: jak komunikować się z klientami w różnym wieku?

MARKETING

  • (Mobilne) Programy lojalnościowe krok po kroku, czyli jak ważne są takie procesy, jak onboarding czy gamifikacja

Może zainteresują Ciebie również

Magazyn Online Marketing
Social Media Manager
Nowa Sprzedaż
PR Manager