Dołącz do czytelników
Brak wyników

NOWA SPRZEDAŻ

Chcesz dowiedzieć się, jak dziś skutecznie sprzedawać i zorganizować sprzedaż, aby Twoja firma zaczęła przynosić oczekiwane dochody?

Poznaj Magazyn „Nowa Sprzedaż” – jedyne czasopismo w całości poświęcone skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta.

„Nowa Sprzedaż” to dwumiesięcznik dla osób zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i usług na polskim rynku. Magazyn jest źródłem inspiracji i pomaga w systematycznym pogłębianiu kompetencji handlowych, kluczowych z punktu widzenia nowoczesnych organizacji.

 
 

MAGAZYN „NOWA SPRZEDAŻ” to:

  • Najbardziej praktyczne czasopismo szkoleniowe o skutecznej sprzedaży – przystępne lekcje pełne sprawdzonych wskazówek i rozwiązań, które z powodzeniem można wdrożyć w każdej firmie.
  • Obowiązkowa lektura dla każdego, kto na co dzień odpowiada za sprzedaż i obsługę klienta lub zarządza działem handlowym.
  • Co 2 miesiące prawie 100 stron i ponad 20 wysokiej jakości artykułów w przystępnej formie, którą cenią nasi czytelnicy – ćwiczenia, szablony, przykłady, wskazówki, analizy przypadków.
  • Najwybitniejsi autorzy – praktycy, którzy na bazie własnego bogatego doświadczenia na polskim rynku pokazują, jak prowadzić skuteczne działania zmierzające do osiągnięcia najwyższych wskaźników sprzedaży.
  • Sprawdzone schematy działania, narzędzia i techniki sprzedaży i obsługi klienta, dzięki którym krok po kroku dowiesz się, jak poprawić wyniki sprzedażowe.
  • Każde wydanie to ponad 10 artykułów związanych z tematem przewodnim numeru – szczegółowo przedstawiamy najciekawsze zagadnienia z obszaru sprzedaży i obsługi klienta.
  • Doświadczeniami i skutecznymi rozwiązaniami dzielą się dyrektorzy i menedżerowie sprzedaży polskich firm z sektorów B2B i B2C.

 


 

KTO POWINIEN REGULARNIE CZYTAĆ „NOWĄ SPRZEDAŻ”?

  • Osoby zawodowo zajmujące się sprzedażą produktów i usług.
  • Handlowcy, którzy chcą podnieść skuteczności swoich działań i pozyskiwać większą liczbę klientów.
  • Szefowie i dyrektorzy sprzedaży, którym zależy na sprawniejszym zarządzaniu handlowcami i bezpośrednim zwiększeniu sprzedaży.
  • Właściciele firm i zarząd, którzy chcą dowiedzieć się jak kontrolować działania i wyniki działów sprzedaży, dzięki znajomości skutecznych procesów sprzedaży.
  • Doradcy i konsultanci klienta, którzy chcą dowiedzieć się w jaki sposób wdrożyć najnowsze standardy obsługi klienta.
  • Specjaliści ds. marketingu, którym zależy na pozyskaniu wiedzy o najbardziej skutecznych sposobach generowania leadów sprzedażowych i lepszego zrozumienia potrzeb klientów.
  • Wszyscy zainteresowanych zdobyciem lub pogłębieniem wiedzy z zakresu najskuteczniejszych metod i narzędzi sprzedaży produktów/usług oraz perfekcyjnej obsługi klienta.

 
 

ZOBACZ, JAK WYGLĄDA NAJNOWSZE WYDANIE MAGAZYNU NOWA SPRZEDAŻ

Wersja cyfrowa

ARCHIWUM ARTYKUŁÓW

Wersja cyfrowa to przede wszystkim bogaty zbiór archiwalnych wydań magazynu podany w przyjaznej formie, a także dostęp do aktualnych numerów czasopisma.

BRANŻOWE FILMY SZKOLENIOWE

Znajdziesz tutaj szkolenia online dopasowane do aktualnych potrzeb rynku, które pomogą Tobie rozwiązać problemy lub wskażą inną ścieżkę działania.

ŁATWE WYSZUKIWANIE TREŚCI

Słowa kluczowe oraz wyszukiwarka ułatwią Ci szybkie znalezienie artykułów i materiałów dotyczących interesujących Cię zagadnień.

DODATKOWE TREŚCI

Wersja cyfrowa to również dodatkowe artykuły i materiały niepublikowane nigdzie indziej.



 

W najnowszym numerze m.in.:

#TEMAT NUMERU

  • Sprzedaż w kanałach omnichannel – chat i video
  • Omnichannel dla małych firm – jak działa?
  • Mapa doświadczeń klienta jako narzędzie wspierające omnichannel w detalu

#FELIETON

  • Wizerunek handlowca – dlaczego jest tak ważny i co zrobić, by był jak najlepszy?
  • Omnichannel – kiedy dużo to za dużo?

#SKUTECZNA SPRZEDAŻ & WIZERUNEK

  • Jak dostosować opisy produktów do swojej grupy docelowej?
  • Wzmacnianie postaw sprzedażowych i wizerunku handlowca
  • Z kim mam do czynienia w procesie sprzedaży i jak to przełożyć na potocznego „deala”?

#OKIEM PRAKTYKA & KONSUMENTA

  • Dlaczego handlowcy nie realizują planów sprzedaży?
  • Neuromarketing konsumencki, czyli sprzedaż infożercom, dusigroszom i rozrzutnym

#SPRZEDAŻ NA SZPILKACH

  • Czekasz na klientów? Możesz się nie doczekać!

 
 

 
 

WYBIERZ SWOJĄ WERSJĘ PRENUMERATY

DOŁĄCZ DO GRONA STAŁYCH CZYTELNIKÓW MAGAZYNU NOWA SPRZEDAŻ I MIEJ PEWNOŚĆ, ŻE ŻADNA LEKCJA CIĘ NIE OMINIE!

Wersja
Ekonomiczna

Prenumerata roczna

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów – ponad 250 artykułów i 1200 stron praktycznej wiedzy
  • Dostęp do 8 nagrań z prelekcji z konferencji Szefów Sprzedaży

Wersja
Online

Roczny dostęp do portalu

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów – ponad 250 artykułów i 1200 stron praktycznej wiedzy
  • Dostęp do 8 nagrań z prelekcji z konferencji Szefów Sprzedaży

Wersja
Premium

Prenumerata roczna i dostęp do portalu

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów – ponad 250 artykułów i 1200 stron praktycznej wiedzy
  • Brak kosztów wysyłki
  • Dostęp do 8 nagrań z prelekcji z konferencji Szefów Sprzedaży

Wersja
SUPER PREMIUM

Prenumerata roczna i dostęp do portalu + nagrania z konferencji

 
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów – ponad 250 artykułów i 1200 stron praktycznej wiedzy
  • Brak kosztów wysyłki
  • Dostęp do 8 nagrań z prelekcji z konferencji Szefów Sprzedaży