Dołącz do czytelników
Brak wyników

Dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta.

Magazyn Nowa Sprzedaż to najbardziej praktyczne czasopismo szkoleniowe o skutecznej sprzedaży, adresowane do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i usług na polskim rynku. Magazyn jest źródłem inspiracji i pomaga w systematycznym pogłębianiu kompetencji handlowych, kluczowych z punktu widzenia nowoczesnych organizacji.
6 numerów w roku
90 stron
33 numery archiwalne
Skuteczne narzędzia sprzedaży i obsługi klienta

Poznaj naszych autorów

Stałe działy

TEMAT NUMERU

Wybrane i ważne zagadnienie, omówione pod różnym kątem. Temat numeru to m.in.: „Zamykanie budżetu”, „Sprzedaż na konkurencyjnym rynku”, „Budowa strategii sprzedaży”.
czytaj przykładowy artykuł >>

FELIETON

Felietony praktyków i specjalistów ds. sprzedaży, wizerunku i marketingu. To spojrzenie na dany problem lub nowe zjawisko pod zupełnie innym kątem.
czytaj przykładowy artykuł >>

SKUTECZNA SPRZEDAŻ I WIZERUNEK

To najważniejsze narzędzia niezbędne w codziennej pracy handlowca. Skuteczne techniki, sprawdzone strategie, rekomendacje specjalistów.
czytaj przykładowy artykuł >>

ZAPYTAJ SPECJALISTĘ

Publikacje i wywiady z trenerami biznesu, ekspertami, którzy dzielą się swoim doświadczeniem w sprzedaży. Wśród rozmówców m.n. Barbara Piasek, Joanna Malinowska-Parzydło, Mateusz Grzesiak.
czytaj przykładowy artykuł >>

STREFA SZEFA

Dział przeznaczony dla managerów sprzedaży, liderów w swoich obszarach. Tu poruszamy takie tematy, jak zarządzanie zespołem czy budowanie marki osobistej.
czytaj przykładowy artykuł >>

MARKETING

Wskazówki i schematy pokazujące, , jak marketing może skutecznie zwiększać sprzedaż w każdej firmie.
czytaj przykładowy artykuł >>

W najnowszym numerze

TEMAT NUMERU

  • Efektywne wykorzystanie systemów CRM w pracy z klientem

  • Wdrożenie CRM w ośmiu krokach – jak uniknąć typowych błędów?

  • CRM w małych i średnich przedsiębiorstwach – tak czy nie?

  • Projektowanie połączenia procesów marketingu i sprzedaży w systemie CRM

POZYSKIWANIE KLIENTA

  • Idź pod prąd, czyli skuteczny Growth Hacking Marketing

  • Z punktu widzenia klienta: czego oczekujemy od sklepu internetowego?

  • Program lojalnościowy jako element ułatwiający budowanie i zarządzanie relacjami z klientami

STREFA SZEFA

  • Trzy podstawowe błędy w rozwoju sprzedaży na rynkach międzynarodowych

MARKETING

  • Jak przygotować się do sezonu sprzedażowego, wykorzystując marketing internetowy?

  • Marketing doświadczeń – czego pragną klienci?

Może zainteresują Ciebie również

Magazyn Online Marketing
Social Media Manager
Nowa Sprzedaż
PR Manager