
Dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta.
Magazyn Nowa Sprzedaż to najbardziej praktyczne czasopismo szkoleniowe o skutecznej sprzedaży, adresowane do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i usług na polskim rynku. Magazyn jest źródłem inspiracji i pomaga w systematycznym pogłębianiu kompetencji handlowych, kluczowych z punktu widzenia nowoczesnych organizacji.




Stałe działy
TEMAT NUMERU
Wybrane i ważne zagadnienie, omówione pod różnym kątem. Temat numeru to m.in.: „Zamykanie budżetu”, „Sprzedaż na konkurencyjnym rynku”, „Budowa strategii sprzedaży”.
czytaj przykładowy artykuł >>FELIETON
Felietony praktyków i specjalistów ds. sprzedaży, wizerunku i marketingu. To spojrzenie na dany problem lub nowe zjawisko pod zupełnie innym kątem.
czytaj przykładowy artykuł >>SKUTECZNA SPRZEDAŻ I WIZERUNEK
To najważniejsze narzędzia niezbędne w codziennej pracy handlowca. Skuteczne techniki, sprawdzone strategie, rekomendacje specjalistów.
czytaj przykładowy artykuł >>ZAPYTAJ SPECJALISTĘ
Publikacje i wywiady z trenerami biznesu, ekspertami, którzy dzielą się swoim doświadczeniem w sprzedaży. Wśród rozmówców m.n. Barbara Piasek, Joanna Malinowska-Parzydło, Mateusz Grzesiak.
czytaj przykładowy artykuł >>STREFA SZEFA
Dział przeznaczony dla managerów sprzedaży, liderów w swoich obszarach. Tu poruszamy takie tematy, jak zarządzanie zespołem czy budowanie marki osobistej.
czytaj przykładowy artykuł >>MARKETING
Wskazówki i schematy pokazujące, , jak marketing może skutecznie zwiększać sprzedaż w każdej firmie.
czytaj przykładowy artykuł >>
W najnowszym numerze
TEMAT NUMERU
-
Jak skutecznie kontraktować na początku rozmowy w cold callingu do klienta B2B?
Paweł Jaczewski -
Jak efektywnie kontraktować klientów?
Marta Megger, Katarzyna Nawotna
STREFA SZEFA
-
Noworoczne wyzwania negocjacyjne w 2023 r.
Patrycja Dorsz vel Drożdż -
Budowanie autorytetu szefa zespołu.
Tomasz Sędzimir
POZYSKIWANIE KLIENTA
-
Presja na działy obsługi będzie rosła w 2023 r.
Krzysztof Lewiński -
Baza mailingowa – sama się nie zbuduje!
Magdalena Kulpa
MARKETING
-
Współpraca marketingu i sprzedaży: sekret udanego, firmowego wzrostu.
Marta Michałowska, Marika Nowak
ZAPYTAJ SPECJALISTĘ
-
W kryzysie szczególnie ważny jest aspekt twardy, liczbowy, nastawiony na efekt.
Rozmowa z Justyną Klimuk
