Dołącz do czytelników
Brak wyników

Dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta.

Magazyn Nowa Sprzedaż to najbardziej praktyczne czasopismo szkoleniowe o skutecznej sprzedaży, adresowane do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i usług na polskim rynku. Magazyn jest źródłem inspiracji i pomaga w systematycznym pogłębianiu kompetencji handlowych, kluczowych z punktu widzenia nowoczesnych organizacji.
6 numerów w roku
90 stron
31 numerów archiwalnych
Skuteczne narzędzia sprzedaży i obsługi klienta

Poznaj naszych autorów

Stałe działy

TEMAT NUMERU

Wybrane i ważne zagadnienie, omówione pod różnym kątem. Temat numeru to m.in.: „Zamykanie budżetu”, „Sprzedaż na konkurencyjnym rynku”, „Budowa strategii sprzedaży”.
czytaj przykładowy artykuł >>

FELIETON

Felietony praktyków i specjalistów ds. sprzedaży, wizerunku i marketingu. To spojrzenie na dany problem lub nowe zjawisko pod zupełnie innym kątem.
czytaj przykładowy artykuł >>

SKUTECZNA SPRZEDAŻ I WIZERUNEK

To najważniejsze narzędzia niezbędne w codziennej pracy handlowca. Skuteczne techniki, sprawdzone strategie, rekomendacje specjalistów.
czytaj przykładowy artykuł >>

ZAPYTAJ SPECJALISTĘ

Publikacje i wywiady z trenerami biznesu, ekspertami, którzy dzielą się swoim doświadczeniem w sprzedaży. Wśród rozmówców m.n. Barbara Piasek, Joanna Malinowska-Parzydło, Mateusz Grzesiak.
czytaj przykładowy artykuł >>

STREFA SZEFA

Dział przeznaczony dla managerów sprzedaży, liderów w swoich obszarach. Tu poruszamy takie tematy, jak zarządzanie zespołem czy budowanie marki osobistej.
czytaj przykładowy artykuł >>

MARKETING

Wskazówki i schematy pokazujące, , jak marketing może skutecznie zwiększać sprzedaż w każdej firmie.
czytaj przykładowy artykuł >>

W najnowszym numerze

TEMAT NUMERU

  • Jak rozwijać sprzedaż w sieci, czyli o copywritingu w e-commerce

  • 12 dobrych praktyk skutecznego wejścia na rynek sprzedaży

  • Jak zacząć zarabiać na pasji, wykorzystując cechy dobrego handlowca

SKUTECZNA SPRZEDAŻ I WIZERUNEK

  • Dlaczego warto budować procesy sprzedażowe równolegle z budową departamentu sprzedaży?

STREFA SZEFA

  • Jak wykorzystać sytuacje kryzysowe do wzmacniania zasobów zespołu – case study

MARKETING

  • Buduj relacje, czyli 10 przykazań social sellingu na LinkedIn

SPRZEDAŻ NA SZPILKACH

  • Wywieranie wpływu dla liderek – jak się tego nauczyć

ZAPYTAJ SPECJALISTĘ

  • Wewnętrzny krytyk – przyjaciel czy wróg?

Może zainteresują Ciebie również

Magazyn Online Marketing
Social Media Manager
Nowa Sprzedaż
PR Manager