
Dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta.
Magazyn Nowa Sprzedaż to najbardziej praktyczne czasopismo szkoleniowe o skutecznej sprzedaży, adresowane do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i usług na polskim rynku. Magazyn jest źródłem inspiracji i pomaga w systematycznym pogłębianiu kompetencji handlowych, kluczowych z punktu widzenia nowoczesnych organizacji.




Stałe działy
TEMAT NUMERU
Wybrane i ważne zagadnienie, omówione pod różnym kątem. Temat numeru to m.in.: „Zamykanie budżetu”, „Sprzedaż na konkurencyjnym rynku”, „Budowa strategii sprzedaży”.
czytaj przykładowy artykuł >>FELIETON
Felietony praktyków i specjalistów ds. sprzedaży, wizerunku i marketingu. To spojrzenie na dany problem lub nowe zjawisko pod zupełnie innym kątem.
czytaj przykładowy artykuł >>SKUTECZNA SPRZEDAŻ I WIZERUNEK
To najważniejsze narzędzia niezbędne w codziennej pracy handlowca. Skuteczne techniki, sprawdzone strategie, rekomendacje specjalistów.
czytaj przykładowy artykuł >>ZAPYTAJ SPECJALISTĘ
Publikacje i wywiady z trenerami biznesu, ekspertami, którzy dzielą się swoim doświadczeniem w sprzedaży. Wśród rozmówców m.n. Barbara Piasek, Joanna Malinowska-Parzydło, Mateusz Grzesiak.
czytaj przykładowy artykuł >>STREFA SZEFA
Dział przeznaczony dla managerów sprzedaży, liderów w swoich obszarach. Tu poruszamy takie tematy, jak zarządzanie zespołem czy budowanie marki osobistej.
czytaj przykładowy artykuł >>MARKETING
Wskazówki i schematy pokazujące, , jak marketing może skutecznie zwiększać sprzedaż w każdej firmie.
czytaj przykładowy artykuł >>
W najnowszym numerze
- Jak narzędzia digital marketingowe budują długofalowy sukces sprzedażowy
- Prezentacje sensowne biznesowo
- Marketing 5.0 jako narzędzie budowania silnej marki
- Czy prospecting musi być drogą przez mękę
