Dołącz do czytelników
Brak wyników

NOWA SPRZEDAŻ

Chcesz dowiedzieć się, jak dziś skutecznie sprzedawać i zorganizować sprzedaż, aby Twoja firma zaczęła przynosić oczekiwane dochody?

Poznaj Magazyn „Nowa Sprzedaż” – jedyne czasopismo w całości poświęcone skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta.

„Nowa Sprzedaż” to dwumiesięcznik dla osób zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i usług na polskim rynku. Magazyn jest źródłem inspiracji i pomaga w systematycznym pogłębianiu kompetencji handlowych, kluczowych z punktu widzenia nowoczesnych organizacji.

 
 

MAGAZYN „NOWA SPRZEDAŻ” to:

  • Najbardziej praktyczne czasopismo szkoleniowe o skutecznej sprzedaży – przystępne lekcje pełne sprawdzonych wskazówek i rozwiązań, które z powodzeniem można wdrożyć w każdej firmie.
  • Obowiązkowa lektura dla każdego, kto na co dzień odpowiada za sprzedaż i obsługę klienta lub zarządza działem handlowym.
  • Co 2 miesiące prawie 100 stron i ponad 20 wysokiej jakości artykułów w przystępnej formie, którą cenią nasi czytelnicy – ćwiczenia, szablony, przykłady, wskazówki, analizy przypadków.
  • Najwybitniejsi autorzy – praktycy, którzy na bazie własnego bogatego doświadczenia na polskim rynku pokazują, jak prowadzić skuteczne działania zmierzające do osiągnięcia najwyższych wskaźników sprzedaży.
  • Sprawdzone schematy działania, narzędzia i techniki sprzedaży i obsługi klienta, dzięki którym krok po kroku dowiesz się, jak poprawić wyniki sprzedażowe.
  • Każde wydanie to ponad 10 artykułów związanych z tematem przewodnim numeru – szczegółowo przedstawiamy najciekawsze zagadnienia z obszaru sprzedaży i obsługi klienta.
  • Doświadczeniami i skutecznymi rozwiązaniami dzielą się dyrektorzy i menedżerowie sprzedaży polskich firm z sektorów B2B i B2C.

 


 

KTO POWINIEN REGULARNIE CZYTAĆ „NOWĄ SPRZEDAŻ”?

  • Osoby zawodowo zajmujące się sprzedażą produktów i usług.
  • Handlowcy, którzy chcą podnieść skuteczności swoich działań i pozyskiwać większą liczbę klientów.
  • Szefowie i dyrektorzy sprzedaży, którym zależy na sprawniejszym zarządzaniu handlowcami i bezpośrednim zwiększeniu sprzedaży.
  • Właściciele firm i zarząd, którzy chcą dowiedzieć się jak kontrolować działania i wyniki działów sprzedaży, dzięki znajomości skutecznych procesów sprzedaży.
  • Doradcy i konsultanci klienta, którzy chcą dowiedzieć się w jaki sposób wdrożyć najnowsze standardy obsługi klienta.
  • Specjaliści ds. marketingu, którym zależy na pozyskaniu wiedzy o najbardziej skutecznych sposobach generowania leadów sprzedażowych i lepszego zrozumienia potrzeb klientów.
  • Wszyscy zainteresowanych zdobyciem lub pogłębieniem wiedzy z zakresu najskuteczniejszych metod i narzędzi sprzedaży produktów/usług oraz perfekcyjnej obsługi klienta.

 
 

Wersja cyfrowa

ARCHIWUM ARTYKUŁÓW

Wersja cyfrowa to przede wszystkim bogaty zbiór archiwalnych wydań magazynu podany w przyjaznej formie, a także dostęp do aktualnych numerów czasopisma.

BRANŻOWE FILMY SZKOLENIOWE

Znajdziesz tutaj szkolenia online dopasowane do aktualnych potrzeb rynku, które pomogą Tobie rozwiązać problemy lub wskażą inną ścieżkę działania.

ŁATWE WYSZUKIWANIE TREŚCI

Słowa kluczowe oraz wyszukiwarka ułatwią Ci szybkie znalezienie artykułów i materiałów dotyczących interesujących Cię zagadnień.

DODATKOWE TREŚCI

Wersja cyfrowa to również dodatkowe artykuły i materiały niepublikowane nigdzie indziej.



 

W najnowszym numerze m.in.:

#TEMAT NUMERU

  • Jak edukacja klienta przez content wpływa na sprzedaż i ułatwia pracę handlowcom?
    Sandra Kluza, Daria Kwapich

TEMAT NUMERU

  • Jak walczyć z wrogami nauki na błędach? Zapobiegamy porażkom i wyciągamy z nich wnioski
    Łukasz Hodorowicz

TEMAT NUMERU

  • Skąd czerpać wiedzę sprzedażową – przegląd najpopularniejszych narzędzi
    Katarzyna Mońka

SKUTECZNA SPRZEDAŻ I WIZERUNEK

  • Czym jest procesowe podejście do sprzedaży, czyli gdzie tkwi sekret sukcesu
    Ewa Piotrowska

SKUTECZNA SPRZEDAŻ I WIZERUNEK

  • Nowa normalność” w sprzedaży B2B – sprzedażowa rozmowa wideo. Świat stał się wirtualny
    Tadeusz Woronowicz

STREFA SZEFA

  • Umiejętność zadawania pytań, czyli jedna z kluczowych kompetencji menedżerskich
    Patrycja Dorsz vel Drożdż

MARKETING

  • Kluczowe kompetencje w dziale marketingu i sprzedaży
    Magdalena Kulpa

SPRZEDAŻ NA SZPILKACH

  • Kobieta-handlowiec w „męskiej” branży i mężczyzna-handlowiec w „kobiecej” branży – szanse i zagrożenia
    Katarzyna Muzyczyszyn

ZAPYTAJ SPECJALISTĘ

  • Wino jak hip-hop, czyli jak sprzedawać drogie produkty
    Piotr Kruk

 
 

 

WYBIERZ SWOJĄ WERSJĘ PRENUMERATY

DOŁĄCZ DO GRONA STAŁYCH CZYTELNIKÓW MAGAZYNU NOWA SPRZEDAŻ I MIEJ PEWNOŚĆ, ŻE ŻADNA LEKCJA CIĘ NIE OMINIE!

 

Wersja
Ekonomiczna

Prenumerata roczna

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów – ponad 250 artykułów i 1200 stron praktycznej wiedzy
  • Dostęp do 8 nagrań z prelekcji z konferencji Szefów Sprzedaży

Wersja
Online

Roczny dostęp do portalu

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów – ponad 250 artykułów i 1200 stron praktycznej wiedzy
  • Dostęp do 8 nagrań z prelekcji z konferencji Szefów Sprzedaży

Wersja
Premium

Prenumerata roczna i dostęp do portalu

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów – ponad 250 artykułów i 1200 stron praktycznej wiedzy
  • Dostęp do 8 nagrań z prelekcji z konferencji Szefów Sprzedaży

Wersja
SUPERPREMIUM

Prenumerata roczna i dostęp do portalu + nagrania z konferencji

 
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów – ponad 250 artykułów i 1200 stron praktycznej wiedzy
  • Dostęp do 8 nagrań z prelekcji z konferencji Szefów Sprzedaży