![Nowa Sprzedaż](https://www.nowa-sprzedaz.pl/media/cache/resolve/origin/uploads/669/65b/66965b7970762039668153.png)
Dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta.
Magazyn Nowa Sprzedaż to najbardziej praktyczne czasopismo szkoleniowe o skutecznej sprzedaży, adresowane do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i usług na polskim rynku. Magazyn jest źródłem inspiracji i pomaga w systematycznym pogłębianiu kompetencji handlowych, kluczowych z punktu widzenia nowoczesnych organizacji.
![](https://www.nowa-sprzedaz.pl/media/cache/resolve/thumb/uploads/603/763/6037639fa31bd574737745.png)
![](https://www.nowa-sprzedaz.pl/media/cache/resolve/thumb/uploads/603/763/6037639fe115e561625717.png)
![](https://www.nowa-sprzedaz.pl/media/cache/resolve/thumb/uploads/603/763/603763a03126d819428355.png)
![](https://www.nowa-sprzedaz.pl/media/cache/resolve/thumb/uploads/603/763/603763a13475f962574051.png)
Stałe działy
TEMAT NUMERU
Wybrane i ważne zagadnienie, omówione pod różnym kątem. Temat numeru to m.in.: „Zamykanie budżetu”, „Sprzedaż na konkurencyjnym rynku”, „Budowa strategii sprzedaży”.
czytaj przykładowy artykuł >>FELIETON
Felietony praktyków i specjalistów ds. sprzedaży, wizerunku i marketingu. To spojrzenie na dany problem lub nowe zjawisko pod zupełnie innym kątem.
czytaj przykładowy artykuł >>SKUTECZNA SPRZEDAŻ I WIZERUNEK
To najważniejsze narzędzia niezbędne w codziennej pracy handlowca. Skuteczne techniki, sprawdzone strategie, rekomendacje specjalistów.
czytaj przykładowy artykuł >>ZAPYTAJ SPECJALISTĘ
Publikacje i wywiady z trenerami biznesu, ekspertami, którzy dzielą się swoim doświadczeniem w sprzedaży. Wśród rozmówców m.n. Barbara Piasek, Joanna Malinowska-Parzydło, Mateusz Grzesiak.
czytaj przykładowy artykuł >>STREFA SZEFA
Dział przeznaczony dla managerów sprzedaży, liderów w swoich obszarach. Tu poruszamy takie tematy, jak zarządzanie zespołem czy budowanie marki osobistej.
czytaj przykładowy artykuł >>MARKETING
Wskazówki i schematy pokazujące, , jak marketing może skutecznie zwiększać sprzedaż w każdej firmie.
czytaj przykładowy artykuł >>
W najnowszym numerze
- Jak wykorzystywać zniżki i promocje, aby generowały rezultaty?
- Jak sztuczna inteligencja może pomóc sprzedawać etyczniej?
- Budowanie zespołu sprzedażowego opartego na wartościach etycznych
- 3 sposoby na zwiększenie sprzedaży online z Google Analytics 4
![Nowa Sprzedaż](https://www.nowa-sprzedaz.pl/media/cache/resolve/origin/uploads/669/65b/66965b798c4f5335157797.webp)