
Dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta.
Magazyn Nowa Sprzedaż to najbardziej praktyczne czasopismo szkoleniowe o skutecznej sprzedaży, adresowane do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i usług na polskim rynku. Magazyn jest źródłem inspiracji i pomaga w systematycznym pogłębianiu kompetencji handlowych, kluczowych z punktu widzenia nowoczesnych organizacji.




Poznaj naszych autorów
Stałe działy
TEMAT NUMERU
Wybrane i ważne zagadnienie, omówione pod różnym kątem. Temat numeru to m.in.: „Zamykanie budżetu”, „Sprzedaż na konkurencyjnym rynku”, „Budowa strategii sprzedaży”.
czytaj przykładowy artykuł >>
FELIETON
Felietony praktyków i specjalistów ds. sprzedaży, wizerunku i marketingu. To spojrzenie na dany problem lub nowe zjawisko pod zupełnie innym kątem.
czytaj przykładowy artykuł >>
SKUTECZNA SPRZEDAŻ I WIZERUNEK
To najważniejsze narzędzia niezbędne w codziennej pracy handlowca. Skuteczne techniki, sprawdzone strategie, rekomendacje specjalistów.
czytaj przykładowy artykuł >>
ZAPYTAJ SPECJALISTĘ
Publikacje i wywiady z trenerami biznesu, ekspertami, którzy dzielą się swoim doświadczeniem w sprzedaży. Wśród rozmówców m.n. Barbara Piasek, Joanna Malinowska-Parzydło, Mateusz Grzesiak.
czytaj przykładowy artykuł >>
STREFA SZEFA
Dział przeznaczony dla managerów sprzedaży, liderów w swoich obszarach. Tu poruszamy takie tematy, jak zarządzanie zespołem czy budowanie marki osobistej.
czytaj przykładowy artykuł >>
MARKETING
Wskazówki i schematy pokazujące, , jak marketing może skutecznie zwiększać sprzedaż w każdej firmie.
czytaj przykładowy artykuł >>
W najnowszym numerze
TEMAT NUMERU
Jak rozwijać sprzedaż w sieci, czyli o copywritingu w e-commerce
12 dobrych praktyk skutecznego wejścia na rynek sprzedaży
Jak zacząć zarabiać na pasji, wykorzystując cechy dobrego handlowca
SKUTECZNA SPRZEDAŻ I WIZERUNEK
Dlaczego warto budować procesy sprzedażowe równolegle z budową departamentu sprzedaży?
STREFA SZEFA
Jak wykorzystać sytuacje kryzysowe do wzmacniania zasobów zespołu – case study
MARKETING
Buduj relacje, czyli 10 przykazań social sellingu na LinkedIn
SPRZEDAŻ NA SZPILKACH
Wywieranie wpływu dla liderek – jak się tego nauczyć
ZAPYTAJ SPECJALISTĘ
Wewnętrzny krytyk – przyjaciel czy wróg?
