Dział: Marketing

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Skuteczne negocjacje w biznesie – praktyczne aspekty

Negocjacje często przypominają grę strategiczną, gdzie liczy się nie tylko siła argumentów, ale również umiejętność słuchania i dostosowywania się do zmieniających się okoliczności.

Czytaj więcej

Być albo nie być (na LinkedInie)? Czy warto i czy się opłaca?

Świat biznesu z LinkedInem ma dość spolaryzowane relacje: jedni nie wyobrażają sobie bez niego życia i jest u nich pierwszą aplikacją włączaną po przebudzeniu; drudzy poprzestali na wrzuceniu tam podstawowego „CV” 10 lat temu i są przekonani o jego bezużyteczności. Kto ma rację? Czy na LinkedInie warto być? I czy bycie na LinkedInie się opłaca?

Czytaj więcej

Fotografia mobilna do firmowych social mediów – HOT or NOT?

Zacznijmy od początku. Zastanawialiście się kiedyś, czym jest fotografia mobilna i kiedy się narodziła? Z definicji fotografia mobilna to robienie zdjęć urządzeniami przenośnymi, takimi jak telefon czy tablet, oraz maksymalne wykorzystanie potencjału tych urządzeń. 

Czytaj więcej

Spójność – klucz do sukcesu w strategii marki

Spójność jest kluczowym elementem strategii marki, który może zadecydować o jej sukcesie. Kiedy konsumenci wchodzą w interakcję z marką, oczekują spójności we wszystkich punktach styku. Jeśli marka jest niespójna w swojej komunikacji oraz identyfikacji wizualnej, może to prowadzić do zamieszania i nieufności odbiorców, a nawet spadku ich lojalności wobec marki.

Czytaj więcej

Jak social audio i podcasty wpłyną na komunikację marek?

Trendy zmieniają się co roku – jedne odchodzą w zapomnienie, ustępując miejsca innym, a drugie umacniają swoją pozycję.
Od ostatnich dwóch lat miejsce na podium zajmuje wideo w krótkiej formie, uwodząc odbiorców efektami, filtrami i muzyką na TikToku oraz Instagramie. Jednakże zza jego pleców wyłania się inny bohater, który coraz mocniej zwraca na siebie uwagę nie tylko użytkowników, lecz także twórców platform społecznościowych, marketerów i marek. Nadstawcie uszu – nadchodzi czas social audio.

Czytaj więcej

Royal family akcji promocyjnych. O (skutecznych) nagrodach i (efektywnej) promocji

Znasz powiedzenie: content is king? W przypadku akcji promocyjnych możemy z pewnością powiedzieć, że na tronie zasiada nagroda. A u jej boku królowa, czyli dystrybucja i promocja. Jakie nagrody mają szansę stać się tymi królewskimi? Na jakie potrzeby muszą odpowiedzieć i jak być dobrane, by uczestnicy angażowali się w akcje promocyjne? Choć w tym tekście odnoszę się do historii, to przede wszystkim opieram się na najnowszych danych – a dokładniej na liczbach z raportu opracowanego przez Pluxee na podstawie badania zrealizowanego przez IRCenter pt. Skuteczna akcja wsparcia sprzedaży (2023).

Czytaj więcej

Budowanie strategii sprzedaży na LinkedInie

LinkedIn to nowoczesna wizytówka w świecie biznesu i obecnie jedna z najbardziej wpływowych platform społecznościowych dla profesjonalistów. Z ponad 700 milionami użytkowników portal stał się nieodzownym narzędziem w budowaniu sieci kontaktów, promocji marki oraz pozyskiwaniu nowych klientów. Dzięki swoim zaawansowanym funkcjom umożliwia precyzyjne targetowanie i dotarcie do kluczowych osób w branży. Jak zatem zaplanować swoje działania, aby skutecznie wykorzystać potencjał tej platformy do wsparcia sprzedaży?

Czytaj więcej

Co to jest LMS? Jak działa platforma LMS w praktyce?

Zastanawiasz się, co kryje się za tajemniczym skrótem "LMS"? A może słyszałeś o tym systemie i chcesz dowiedzieć się więcej? Dobrze trafiłeś! Edukacja online staje się coraz popularniejsza, a platformy kursowe zdobywają serca uczniów i nauczycieli na całym świecie.

Czytaj więcej

Jak przeprowadzić audyt konta reklamowego Facebook Ads – checklista audytowa

Do każdego audytu konta reklamowego należy podejść indywidualnie – jego przedmiot i zakres różnić się będą w zależności od takich zmiennych, jak branża, w której funkcjonuje firma, nadrzędna rola i cele (biznesowe i komunikacyjne) dla ekosystemu Facebooka w strategii, obranych taktyk łączenia działań organicznych i płatnych oraz wielu innych.

Czytaj więcej

Prosimy o uwagę!

Ocena skuteczności kampanii internetowej może odbywać się na kilku płaszczyznach. Oczywiście kluczową płaszczyzną tejże oceny jest odpowiedź na pytanie: Jak efektywnie kampania internetowa wspiera cele biznesowe marki, typu sprzedaż? Określenie precyzyjnej skali wpływu kampanii na sprzedaż często bywa skomplikowanym zadaniem.

Czytaj więcej

Budowanie zaufania i lojalności klientów – zbiór dobrych praktyk

Zaufanie i lojalność – z jednej strony każdy przedsiębiorca słyszał o tym, że jest to klucz do długotrwałej współpracy, z której wszystkie strony będą zadowolone, a z drugiej – naprawdę niewielu robi cokolwiek, żeby to zaufanie i lojalność skutecznie budować. W tym artykule znajdziesz konkretny przepis na to, jak sprawić, żeby potencjalny klient nie tylko Ci zaufał, ale także żeby stał się lojalnym ambasadorem Twojej marki i polecał Cię dalej.

Czytaj więcej

Zapraszamy do Świata HyperGram: Innowacyjna reklama Tork

Tork, marka firmy Essity, światowy lider branży higienicznej wykorzystuje do promocji swoich produktów innowacyjną technologię HyperGram. Kampania wystartowała 2 czerwca 2024 roku na Dworcu Centralnym w Warszawie, gdzie przez 7 dni będzie prezentowana wielkoformatowa reklama holograficzna zapewniająca kinowe wrażenia w rozdzielczości 4k. Następnie od 18.06 do 21.06 zobaczą ją odwiedzający centrum handlowo-usługowe Westfield Arkadia. Kampania jest efektem współpracy Tork z Disturbed Media Group.

Czytaj więcej