Dział: Marketing

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Jak przeprowadzić audyt konta reklamowego Facebook Ads – checklista audytowa

Do każdego audytu konta reklamowego należy podejść indywidualnie – jego przedmiot i zakres różnić się będą w zależności od takich zmiennych, jak branża, w której funkcjonuje firma, nadrzędna rola i cele (biznesowe i komunikacyjne) dla ekosystemu Facebooka w strategii, obranych taktyk łączenia działań organicznych i płatnych oraz wielu innych.

Czytaj więcej

Prosimy o uwagę!

Ocena skuteczności kampanii internetowej może odbywać się na kilku płaszczyznach. Oczywiście kluczową płaszczyzną tejże oceny jest odpowiedź na pytanie: Jak efektywnie kampania internetowa wspiera cele biznesowe marki, typu sprzedaż? Określenie precyzyjnej skali wpływu kampanii na sprzedaż często bywa skomplikowanym zadaniem.

Czytaj więcej

Budowanie zaufania i lojalności klientów – zbiór dobrych praktyk

Zaufanie i lojalność – z jednej strony każdy przedsiębiorca słyszał o tym, że jest to klucz do długotrwałej współpracy, z której wszystkie strony będą zadowolone, a z drugiej – naprawdę niewielu robi cokolwiek, żeby to zaufanie i lojalność skutecznie budować. W tym artykule znajdziesz konkretny przepis na to, jak sprawić, żeby potencjalny klient nie tylko Ci zaufał, ale także żeby stał się lojalnym ambasadorem Twojej marki i polecał Cię dalej.

Czytaj więcej

Zapraszamy do Świata HyperGram: Innowacyjna reklama Tork

Tork, marka firmy Essity, światowy lider branży higienicznej wykorzystuje do promocji swoich produktów innowacyjną technologię HyperGram. Kampania wystartowała 2 czerwca 2024 roku na Dworcu Centralnym w Warszawie, gdzie przez 7 dni będzie prezentowana wielkoformatowa reklama holograficzna zapewniająca kinowe wrażenia w rozdzielczości 4k. Następnie od 18.06 do 21.06 zobaczą ją odwiedzający centrum handlowo-usługowe Westfield Arkadia. Kampania jest efektem współpracy Tork z Disturbed Media Group.

Czytaj więcej

Sprzedaż relacyjna – czy to wymiana trzech zdań na LinkedIn? Jak budować sprzedaż opartą na relacjach?

Dostajesz zaproszenie na LinkedIn od kogoś, kto wydaje się ciekawym kontaktem, przyjmujesz zaproszenie i niecałe 5 minut później otrzymujesz ofertę. W zasadzie to może jest forma, w której przynajmniej jesteś w jasnej sytuacji, bo może być też tak, że dostaniesz wiadomość pochwalną w kontekście Twojego ostatniego posta, a dopiero później strzał ofertą między oczy. Dla osób, które mierzą tylko skuteczność – 10% to poziom reakcji, który jest satysfakcjonujący, i nie zwracają uwagi na to, jak to wpływa na postrzeganie ich osobiście. Mnie chyba nic bardziej nie irytuje, niż kiedy próbuję się grzecznie zaangażować w rozmowę, bo to taki standard platformy, po czym okazuje się, że biorę udział w procesie sprzedaży, którym nie jestem zainteresowana, a co więcej nie jest jego odbiorcą.

Czytaj więcej

Jak PR może wspierać działania customer experience?

W dzisiejszym świecie pełnym zmiennych trendów i oczekiwań konsumentów skuteczna komunikacja oraz wyjątkowe doświadczenia klientów stają się kluczowymi elementami sukcesu organizacji. Public relations (PR) i customer experience (CX) to dwie potężne gałęzie zarządzania, które odgrywają kluczowe role w kształtowaniu wizerunku firmy oraz wpływaniu na lojalność klienta. W tym artykule przyjrzymy się, jak skuteczna integracja PR i CX może stanowić kamień milowy w budowaniu trwałych relacji z klientami.

Czytaj więcej

Siedem dobrych praktyk na Instagramie, o których powinieneś pamiętać

Instagram stał się miejscem dla marek, influencerów i marketerów pragnących prowadzić działania, dzięki którym będą mogły być bliżej ze swoimi odbiorcami. Jednak, jak dobrze wiemy, w dynamicznie zmieniającym się świecie mediów społecznościowych, pojawiających się nowych trendach czy funkcjach, a nawet algorytmach – utrzymanie uwagi i zaangażowania obserwujących wymaga nie tylko kreatywności, ale także strategicznego podejścia.

Czytaj więcej

Z online do offline: targetowanie i pomiar kampanii

Nie jest żadną tajemnicą, że internet to najbardziej mierzalne medium, a ciągła produkcja danych o zachowaniu internautów stanowi podstawę procesu planowania, realizacji i pomiaru kampanii reklamowych. Przez lata sporym problemem była jednak specyficzna silosowość tego środowiska – dużo wiedzieliśmy o tym, co użytkownicy robią online, ale relatywnie mało o ich życiu w „realu”. Na szczęście, ta luka powoli się domyka. Wszystko za sprawą powszechności smartfonów, aplikacji mobilnych i technologii zwanej geofencingiem. O tym, z czym to się je i jak połączyć świat cyfrowy z rzeczywistością offline z korzyścią dla Twoich kampanii, przeczytasz w niniejszym artykule.

Czytaj więcej

Jak robić moralny influencer marketing?

Zawód influencera nie zawsze cieszył się dobrą opinią i często był postrzegany jako nieodpowiedzialny i pozbawiony moralności. Wiele razy słyszeliśmy o współpracach „scamowych” oraz sytuacjach, gdy influencer promował produkt, którego sam wcześniej nie używał i nie znał. Pomimo tych negatywnych aspektów, firmy coraz częściej przekonują się do tego typu działań. Pozostaje zatem pytanie: jak przeprowadzić kampanię marketingową z twórcami internetowymi, aby była ona w pełni etyczna?

Czytaj więcej

Social media jako niezbędne narzędzie sprzedażowe w branży gastronomicznej

Obecnie aktywne konto w mediach społecznościowych powinno być nieodłączną częścią prowadzenia biznesu. Szczególnie w branży gastronomicznej nie jest to dodatek, a niezbędny instrument, który realnie wpływa na sprzedaż. Jak więc działać w social mediach, aby ją zwiększyć?

Czytaj więcej

Jak zarządzać wizytówką i optymalizować widoczność w Google Maps?

Profil firmy w Google, dawniej znany jako wizytówka Google Moja Firma, to jeden z najskuteczniejszych, najszybszych i najtańszych sposobów na wypromowanie firmy w wyszukiwarce oraz w mapach Google. By jednak osiągnąć satysfakcjonujące efekty i dotrzeć do docelowych odbiorców zainteresowanych Twoimi usługami, nie wystarczy samo założenie profilu firmy. Istotna jest jego właściwa optymalizacja. Sprawdźmy, jak zarządzać wizytówką w Google i optymalizować jej zawartość, by przyciągnąć zaangażowanych klientów i zwiększyć sprzedaż.

Czytaj więcej

Zdjęcia w budowaniu wizerunku marki osobistej

Marka – słowo, które kiedyś kojarzyło się wyłącznie ze znakiem towarowym, a dziś ma znacznie szerszy kontekst. Aktualnie swoją markę może budować każdy: o ile ranga firmy to kreowanie wrażeń wokół brandu, o tyle marka personalna to kreowanie wrażeń wokół osoby. Wizerunek również ten w mediach społecznościowych jest istotny zwłaszcza wtedy, kiedy chcemy zbudować relację z odbiorcami, zaskarbić sobie ich zaufanie, a w konsekwencji sprzedać grupie docelowej określone produkty bądź świadczone usługi.

Czytaj więcej