Nowa era reklamy
Technologia HyperGram to przełomowe rozwiązanie w dziedzinie reklamy wizualnej, łączące interaktywność, trójwymiarowość oraz zaawansowaną grafikę. Dzięki niej, nie jest już konieczne korzystanie z pomocy takich jak okulary 3D, a reklamy stają się dynamiczne oraz bardziej atrakcyjne i angażujące dla odbiorców.
POLECAMY
Wykorzystanie technologii HyperGram w kampaniach to ważny kamień milowy w działaniach marketingowych Tork – mówi Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager, Tork – Naszym celem jest nie tylko promowanie oferty marki, ale także dostarczanie odbiorcom unikalnych doświadczeń wizualnych, które – podobnie jak korzystanie z produktów Tork - będą zapadać w pamięć.
Prezentacja w dwóch lokalizacjach
Reklamy Tork stworzone w technologii HyperGram będą dostępne w dwóch lokalizacjach:
- Dworzec Centralny w Warszawie: jedno z najbardziej ruchliwych miejsc w stolicy. Dzięki kampanii, każdy będzie miał okazję zobaczyć produkty w zupełnie nowym świetle i wymiarze, na imponujących ekranach umieszczonych w hali głównej dworca.
- Westfield Arkadia: reklama w największym centrum handlowym w Warszawie to sposób na pokazanie jeszcze większej liczbie osób (każdego dnia miejsce odwiedzają dziesiątki tysięcy klientów) korzyści płynących z używania produktów Tork.
Czego można się spodziewać?
Wszystkie produkty i usługi Tork powstają przy wydajniejszym wykorzystaniu surowców, oferując równocześnie wysoką jakość i funkcjonalność, które są znakami rozpoznawczymi marki. Główne przesłanie najnowszej reklamy Tork to Lepsza higiena dla lepszych wrażeń gości. Zaprezentowane zostaną produkty, które zdobywają uznanie i popularność użytkowników w miejscach o dużym natężeniu ruchu, takich jak dworce i centra handlowe. Kreacja stworzona w technologii HyperGram pozwoli interaktywnie odkrywać cechy m.in.: Tork PeakServe - systemu niekończących się ręczników do rąk i Tork Reflex - przenośnego dozownika najczęściej wybieranego do pracy na zapleczu restauracyjnym.