Zdjęcia w budowaniu wizerunku marki osobistej

Marketing

Marka – słowo, które kiedyś kojarzyło się wyłącznie ze znakiem towarowym, a dziś ma znacznie szerszy kontekst. Aktualnie swoją markę może budować każdy: o ile ranga firmy to kreowanie wrażeń wokół brandu, o tyle marka personalna to kreowanie wrażeń wokół osoby. Wizerunek również ten w mediach społecznościowych jest istotny zwłaszcza wtedy, kiedy chcemy zbudować relację z odbiorcami, zaskarbić sobie ich zaufanie, a w konsekwencji sprzedać grupie docelowej określone produkty bądź świadczone usługi.

Samoświadomość

Personal branding opiera się w znacznej mierze na znajomości siebie: tego kim jesteśmy, jakie tematy są dla nas ważne, co chcielibyśmy przekazać przez swój wizerunek. Bycie świadomym wartości oraz priorytetów powoduje, że możemy z większą pasją, kreatywnością i lekkością podchodzić do tematu marki osobistej.
Za umiejętność, która pozwala odnaleźć się w otaczającym nas świecie i wyznaczać kierunek długofalowych działań, uważam zdolność do autorefleksji. Jedna rzecz to odkrycie własnych potrzeb, a także wiedza o swoich mocnych i słabych stronach. Drugim zaś filarem jest zrozumienie zachowań innych czy ich motywacji, co przekłada się na bardziej efektywną komunikację. Samoświadomość pozwala zrozumieć nie tylko swój charakter, lecz także perspektywę drugieg...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy