Samoświadomość
Personal branding opiera się w znacznej mierze na znajomości siebie: tego kim jesteśmy, jakie tematy są dla nas ważne, co chcielibyśmy przekazać przez swój wizerunek. Bycie świadomym wartości oraz priorytetów powoduje, że możemy z większą pasją, kreatywnością i lekkością podchodzić do tematu marki osobistej.
Za umiejętność, która pozwala odnaleźć się w otaczającym nas świecie i wyznaczać kierunek długofalowych działań, uważam zdolność do autorefleksji. Jedna rzecz to odkrycie własnych potrzeb, a także wiedza o swoich mocnych i słabych stronach. Drugim zaś filarem jest zrozumienie zachowań innych czy ich motywacji, co przekłada się na bardziej efektywną komunikację. Samoświadomość pozwala zrozumieć nie tylko swój charakter, lecz także perspektywę drugieg...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!