Redakcja NS: Jakie czynniki kształtują aktualny rynek sprzedaży online?
Bartosz Pilch, Group Director of Omnichannel SIG: Bieżący rok w sektorze e-commerce zdecydowanie odzwierciedla obecną sytuację makroekonomiczną, zarówno na krajowym, jak i międzynarodowym rynku. Niskie tempo wzrostu PKB oraz rekordowo niskie wskaźniki PMI w kluczowych krajach Unii Europejskiej wskazują na niepewne perspektywy gospodarcze. Ten niekorzystny kontekst wpłynie bezpośrednio na e-commerce, który od lat stanowi istotny składnik naszej rzeczywistości gospodarczej.
NS: Czy to oznacza, że e-commerce straci na jakości?
BP: Długotrwały okres rozwoju branży e-commerce sprawił, że stała się ona nieodłącznym elementem naszego codziennego życia. Jednakże obecne trudności gospodarcze postawią przed nią wyzwania analogiczne do tych, k...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!