Zrozumienie potrzeb klienta jest motorem napędowym sprzedaży
Zawartość dostępna online
Zapytaj specjalistę
Zrozumienie potrzeb klienta jest motorem napędowym sprzedaży
Polskie firmy wcale nie odstają od zachodnich spółek
Temat numeru
Strategiczne budowanie zaangażowania handlowców w tworzenie nowoczesnego działu sprzedaży
Kluczowe kroki w tworzeniu skutecznej strategii sprzedaży
Skalowanie biznesu – strategia sprzedaży na 2019 rok. Wzrost o 300% przy 8-cyfrowych przychodach
Segmentuj rynek i spraw, że Twój produkt będzie wyjątkowy
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w sprzedaży bankowej
Strategia sprzedaży 360 stopni
Kiedy strategia sprzedaży nie przynosi spodziewanych efektów
Sprzedaż na szpilkach
Kobieta na ścieżce sprzedaży
Feedback – narzędzie do budowania pozytywnych relacji w życiu zawodowym i osobistym
Skuteczna sprzedaż
Mądry menedżer i sprytna technologia – zgrany duet wpływający na motywację handlowców
Do pięciu odlicz, czyli kluczowe czynniki sukcesu w sprzedaży B2B
Skuteczna sprzedaż
E-commerce w B2B: sprawdzona droga do nowoczesnej sprzedaży
Customer Experience, czyli o budowaniu doświadczeń klienta w mediach społecznościowych
Marketingowe badania opakowań
Okiem praktyka & konsumenta
Potęga irracjonalności na zakupach. Jak myśli konsument?
Jak lokalizacja sklepu wpływa na decyzje zakupowe klientów
Klienta poznać trzeba, lecz niekoniecznie samemu
Czego nauczył nas Black Friday?
Felieton
Strategio sprzedaży – gdzie jesteś?
Sprzedawaj nie sprzedając - o budowaniu relacji biznesowych w mediach społecznościowych
Jak skutecznie zrealizować noworoczne postanowienia zawodowe?
Pięć stanów świadomości
Praca w sprzedaży – warto czy nie warto?