Usługa uszyta na miarę, czyli jak Millennium zaprojektowało nowy model rozmowy z klientem otwierającym RELACJĘ z bankiem
W najnowszym wydaniu czasopisma Nowa Sprzedaż piszemy o budowaniu zespołu. Dobrze zgrany zespół powinien zbudować wzajemne zaufanie, nauczyć się konstruktywnie rozwiązywać konflikty, zbudować zaangażowanie oraz odpowiedzialność, a także koncentrować się na wspólnych wynikach, które dla wszystkich jego członków powinny być ważniejsze niż cele indywidualne. Zbudowanie zgranego zespołu może wydawać się trudne w świecie VUCA, jednak nie jest to zadanie niemożliwe. Istnieje wiele metod usprawniania tego procesu, a zastosowanie ich jest kluczowe, aby osiągnąć pożądane efekty. Jak dokonać analizy sytuacji oraz wyznaczyć priorytety w pracy zespołowej. Jak identyfikować dysfunkcje pracy zespołowej według modelu Patricka Lencioniego? Zapraszamy do lektury!
ZARZĄDZANIE KONFLIKTAMI W ZESPOLE
Niewłaściwie przekazane instrukcje dotyczące wykonania zadania skutkowały błędami w projekcie. Niepoprawnie wykonane zadanie spotkało się z negatywną oceną wyższego przełożonego, a także wzajemnymi oskarżeniami i konfliktem między liderem i pracownikiem. Czym jest konflikt w zespole? Z jakimi rodzajami konfliktów w zespole możesz się spotkać w swojej codziennej pracy? Co jest główną przyczyną powstawania konfliktów w zespole pracowniczym?
SKUTECZNE PODWYŻKI CEN
Przerwane łańcuchy dostaw, gwałtowny wzrost cen energii, paliw, prognoza dwucyfrowej inflacji – to dzisiejsza rzeczywistość. Wzrost kosztów prowadzenia działalności gospodarczej powoduje, że brak podwyżek cen skutkuje znacznie obniżoną zyskownością. Zaniechanie podwyżki cen w obecnych warunkach rynkowych jest więc niczym innym jak przyszłą stratą. Możemy zatem stwierdzić, że bardziej odpowiednim określeniem na zmianę cen w obecnej sytuacji jest aktualizacja czy dostosowanie cen – a nie podwyżka! Jak skutecznie wprowadzać podwyżki cen w celu obrony marży?
Zawartość dostępna online
Otwarty dostęp
Usługa uszyta na miarę, czyli jak Millennium zaprojektowało nowy model rozmowy z klientem otwierającym RELACJĘ z bankiem
Strefa szefa
Mikronawyki w pracy sprzedawcy
Skuteczne podwyżki cen
O emocjach, czyli marka osobista w czasie turbulencji
Key Account Manager – zaawansowany handlowiec czy menedżer projektu?
Jak zwiększyć skuteczność rozmowy o wynikach
Narzędzia wspierające sprzedaż
Pozycjonowanie w Google, czyli jak być tam, gdzie są Twoi klienci
KPI jako skuteczna metoda zwiększania sprzedaży B2B
Pozyskiwanie klienta
Najważniejsze strategie generowania leadów B2B, które powinieneś wdrożyć w drugiej połowie 2022 r.
O prośbach i proszeniu w sprzedaży. Historie z morałami
Temat numeru
Dojrzałość zespołu sprzedażowego a wyniki
Efektywny zespół handlowy – czy chodzi tylko o wynik?
Temat numeru
Handlowiec też człowiek – cechy skutecznego działu sprzedaży
Jak sprawić, by zespół sprzedażowy rozwinął (jeszcze bardziej) skrzydła w kolejnym półroczu 2022 r.?
Obszary diagnozy działu handlowego
Proces czy freestyle? Jak budować zespoły sprzedażowe dopasowane do Twojego rynku?
Odporne zespoły, czyli jak mądrze wspierać siebie i innych
R2M jako strategia budowania efektywnego zespołu sprzedaży, odpowiadającego na dzisiejsze wyzwania
System naczyń połączonych na linii SPRZEDAŻ – MARKETING
Felieton
Zarządzanie konfliktami w zespole
Marketing
Globalny potencjał platform marketplace – jak go wykorzystać?
Marketing afiliacyjny skaluje biznesy
Ekologiczny e-commerce: zielony design, zrównoważona logistyka i ekoopakowania
Jak weryfikować efektywność sprzedaży w SEO i Google Ads? Najważniejsze wskaźniki