„Taka kwestia”, czyli jak wykorzystać podcast do rozwoju kompetencji sprzedażowych

Marketing

Powstanie podcastu w MAKRO Cash and Carry Polska to nie tylko historia wdrażania kolejnego narzędzia rozwojowego. To historia o pomyśle, zapale i realizacji wykreowanej wizji oraz współpracy ekspertów biznesu z działem Ludzie i Kultura.

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym rozwijanie kompetencji sprzedażowych jest kluczowym elementem sukcesu każdej firmy handlowej. To nie tylko wymóg, ale także nieodzowna inwestycja w przyszłość przedsiębiorstwa. Zaangażowany zespół stworzony z ludzi rozumiejących sytuację rynkową i znających dobrze swoje produkty to klucz do zrozumienia potrzeb klientów, budowania z nimi trwałych relacji biznesowych, a tym samym osiągania sukcesów sprzedażowych.

POLECAMY

Wiele metod, jeden cel

W MAKRO Polska łączymy tradycyjne metody szkoleniowe z tymi zupełnie nowoczesnymi, których wspólnym elementem jest jedna istotna rzecz: użyteczność. Tworzymy kompleksowe doświadczenia rozwojowe, które angażują pracowników w różnych obszarach i umożliwiają ciągłe doskonalenie kompetencji. Kładziemy nacisk na efektywność procesów oraz ich dostępność. Stawiamy na praktykę i aktywności, podczas których pracownicy uczą się przez doświadczenie. Przy warsztatach, szkoleniach zdalnych, platformie e-learningowej, webinarach i wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości, stworzenie podcastu było kolejnym krokiem do budowania łatwego dostępu do wartościowej wiedzy naszych ekspertów. Uczestnicy mogą słuchać wybranych przez siebie odcinków w dowolnym miejscu i czasie.
Kolejnym atutem tej metody szkoleniowej jest jej skalowalność. Treści rozwojowe można dostarczyć dużej grupie odbiorców bez konieczności organizowania spotkań czy szkoleń stacjonarnych. To szczególnie cenne w przypadku organizacji z rozproszonym personelem lub przedsiębiorstw szkolących wielu pracowników. Podcasty to także różne formaty: wykłady, wywiady, panele dyskusyjne czy historie sukcesu. To oznacza, że można dostosować je do różnych potrzeb uczestników, co zwiększa ich atrakcyjność. Now...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy