Dział: Okiem praktyka & konsumenta

.

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Osiem wskazówek jak zwiększyć sprzedaż dzięki wyszukiwarce

Nawet 43% internautów po wejściu na stronę kieruje się bezpośrednio do paska wyszukiwania. Generuje to do 30% wszystkich przychodów sklepu. Jak wygląda dobrze zaprojektowana wyszukiwarka i jak poprawa jej działania może zwiększyć sprzedaż? Odpowiedzi dostarcza raport „Wygodne wyszukiwarki w e-commerce” wydany przez Usability LAB z Grupy RST.

Czytaj więcej

Mentoring – remedium na wyzwania współczesnego biznesu?

Mentoring i coaching. Zdarza się, że pojęcia te używane są zamiennie. To jednak błąd, gdyż od mentora wymaga się więcej.

Czytaj więcej

Manipulacja w sprzedaży

Walka o klienta jest coraz trudniejsza. Marki ciągle muszą wymyślać nowe sposoby na przyciągnięcie jego uwagi. Czasami sięgają też po różne metody wpływu i techniki manipulacji. Okazuje się, że tak naprawdę każdego dnia jakaś firma próbuje sprytnie wpłynąć na nasze zachowanie.

Czytaj więcej

Jak wybrać system ERP dla branży handlowej w 10 krokach?

Dane GUS pokazują, że blisko 50% przedsiębiorstw z sektora handlu w Polsce nie wykorzystuje systemów wspierających zrządzanie, jak ERP (Enterprise Resource Planning) czy CRM (Customer Relationship Management). W dzisiejszych czasach, gdy nadążanie za cyfrową transformacją może decydować o być albo nie być danej firmy – ten wynik zdecydowanie powinien być lepszy. Jeżeli zastanawiasz się nad wdrożeniem systemu ERP w swojej firmie, to niniejszy artykuł może Ci pomóc podjąć odpowiednią decyzję.

Czytaj więcej

Manager ma czas – 18 pułapek czasowych w pracy szefa

Zarządzanie zespołem sprzedażowym niesie ze sobą mnóstwo obowiązków. Niejednokrotnie szef jest odpowiedzialny nie tylko za zespół, ale również za swoje wyniki. W związku z tym często w głowach managerów powstaje pytanie: co zrobić, żeby mieć więcej czasu na te wszystkie obowiązki? 

Czytaj więcej

Jakie premie i konkursy sprzedażowe dla handlowców działają?

Chcesz szybko zwiększyć motywację swoich handlowców? Zorganizuj im konkurs lub przyznaj premię! Wielu szefów sprzedaży uważa, że właśnie takie podejście sprawdza się w każdej sytuacji. Wbrew pozorom to jednak dość nieefektywna i niepewna droga. Dlaczego oferowanie przysłowiowej marchewki z dłuższym terminem przydatności do spożycia może być demotywujące? Przyjrzyjmy się bliżej psychologicznej idei konkursów i premii.

Czytaj więcej

Be agile w sprzedaży – kolejny buzzword czy konieczność?

Be Agile to jedno z nowych biznesowych zaklęć naszych czasów. Po lekturze tego tekstu będziesz wiedzieć, co tak naprawdę znaczy to pojęcie w sprzedaży oraz czy filozofia zwinnego działania, skoncentrowana na szybkim dostarczaniu wartości, ciągłej analizie i doskonaleniu działań handlowców, sprawdzi się w dziale sprzedaży. Zapraszam do kontaktu.

Czytaj więcej

Skutecznie reklamuj produkty w Google za pomocą usług Comparison Shopping Services (CSS)

Odpowiadasz za marketing lub jesteś właścicielem sklepu internetowego? Zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż? Nie wiesz, czym jest usługa Comparison Shopping Services (CSS) i co możesz dzięki niej zyskać? 
Ten artykuł jest dla Ciebie!

Czytaj więcej

Uwiedź akcjonariusza

Coraz więcej firm, które potrzebują zastrzyku pieniędzy na bieżącą działalność, a sprzedaż im nie wystarcza, nie decydują się na branie kredytu, a na emisję akcji bądź inne formy crowdfundingu. Rosnącą popularnością cieszy się portal Beesfund, który umożliwia przeprowadzenie takiej emisji. Ponieważ miałam przyjemność pracować przy kilku projektach z tej tematyki, podzielę się z Wami sugestiami, czym różni się pozyskiwanie akcjonariuszy od pozyskiwania typowych klientów.

Czytaj więcej

REGUŁA 3 × W, czyli jak zwinniej sprzedawać

Be Agile – dla niektórych kolejny buzzword, marketingowy gadżet, a dla innych przełom w zarządzaniu doskonale wpisujący się w kopernikowski przełom na rynku sprzedaży B2B. Przewrót, w ramach którego firmy, aby sprzedawać więcej, umieszczają klienta w centrum uwagi (il. 1), bowiem istotą tej metodyki jest koncentracja na zadaniach generujących wartość dla klienta.
 

Czytaj więcej

Jej wysokość empatia

Daniel Goleman definiuje empatię jako świadomość uczuć, potrzeb i niepokojów innych ludzi. Jak to się ma do pracy handlowca? Dowiesz się z tego artykułu.

Czytaj więcej

W pułapce zbyt dobrych relacji

Trudno wyobrazić sobie skuteczną sprzedaż B2B bez uprzedniego zbudowania relacji między sprzedającym a klientem. Są one bazą, na której konstruujemy cały proces sprzedażowy. Czy istnieje jednak moment, w którym w procesie budowania relacji biznesowej idziemy o krok za daleko? Jak go rozpoznać i co zrobić, gdy tak się stanie?

Czytaj więcej