Zastanawiasz się, co powinno cechować dobrego menadżera? Przeczytaj artykuł: Umiejętność zadawania pytań, czyli jedna z kluczowych kompetencji menedżerskich
POLECAMY
Pułapka 1. Brak wyznaczonego celu, który chcesz osiągnąć
Jeśli nie wiesz, co chcesz osiągnąć w swojej własnej pracy i w pracy zespołu, to będą rozpraszały Cię aktywności niezwiązane z Twoimi celami. Nawet, gdy wiesz, jakie wyniki powinniście osiągnąć, to przemyśl, czy każde z Twoich działań przybliża Cię do Twojego celu.
Stwórz arkusz celów dziennych, tygodniowych i miesięcznych. Zawrzyj w nim nie tylko wskaźniki dotyczące wielkości sprzedaży, ale również ilość działań pośrednich (np. ilość uzyskanych informacji o klientach, ilość spotkań, ilość wykonanych telefonów).
Pułapka 2. Brak priorytetów
Planując sobie działania, nie ustalasz, które z nich jest najważniejsze. Często wpadamy w pułapkę wykonywania czynności, które sprawiają nam większą przyjemność, więc na te z wysokim priorytetem nie wystarcza już czasu. Planuj sobie czas poprzedniego dnia wieczorem albo każdego dnia z samego rana. Ustal ważność zaplanowanych czynności i zacznij od najważniejszych.
Pułapka 3. Nie delegujesz rutynowych czynności
Przeanalizuj zadania, które wykonujesz na przestrzeni każdego tygodnia/miesiąca. Sprawdź, czy są takie rutynowe obowiązki, które możesz zlecić swoim...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!