Dział: Pozyskiwanie klienta

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Personal Branding jest na topie

Kiedy dziesięć lat temu po raz pierwszy usłyszałem o marce osobistej, pomyślałem, że ktoś ewidentnie robi sobie jaja. Marka osobista? Markę to może mieć produkt, usługa lub firma. Ale osoba? Zainteresowało mnie to do tego stopnia, że zacząłem zgłębiać temat. Okazało się, że jako marketingowiec przez lata żyłem w błogiej nieświadomości istnienia zupełnie wydzielonej i dobrze już ustrukturyzowanej dziedziny rynku marketingowego, jaką jest personal branding.

Czytaj więcej

Sprzedaż to szczególny rodzaj gry

Nierzadko spotykamy się z określeniem „trudny klient”. Takie stwierdzenie jest oczywiście dużym ułatwieniem – tłumaczymy sobie tak niektóre niepowodzenia na ścieżce kariery. Czy faktycznie sam klient jest trudny? A może po prostu trudno go nam zrozumieć?

Czytaj więcej

Jak wykorzystywać zniżki i promocje, aby generowały rezultaty?

Jeszcze chwilę temu czytałem na LinkedIn wpisy osób, które pisały, że TikTok to aplikacja dla dzieci. Że chyba piekło zamarznie, zanim jakiś „poważny biznes” wejdzie na TikToka. Ba! Widziałem nawet posta starającego się zrobić pogłębioną analizę tego, dlaczego tworzenie firmowego profilu na TikToku negatywnie wpływa na reputację marki.

Czytaj więcej

Sprzedaż stacjonarna. Sposób obsługi „Apaczy” w sklepach galerii handlowej

Galeria handlowa to miejsce przeznaczone do sprzedaży, handlu i rozrywki. Nie bez powodu uzualnie posługujemy się zwrotem „galeria handlowa”. Galeria przywołuje na myśl miejsce pełne eksponatów, obrazów, wysokiej jakości sztuki, salon wystawowy, w którym sprzedajemy dzieła sztuki. Produkty traktowane są zatem jak wielkie wytwory artystyczne.

Czytaj więcej

Dziesięć darmowych narzędzi AI, które rozwiną Twój biznes w 2024 r.

Czy w roku 2024 po okresie, który śmiało możemy określić czasem sztucznej inteligencji (AI), planowanie kampanii sprzedażowej różni się czymś od tych, jakie projektowaliśmy wcześniej? Myślę, że tak, i nie chodzi tu tylko o AI. W dobie wielu nowych możliwości, a także coraz droższych mediów i większej konkurencji planowanie działań online i strategiczne podejście będą kluczowe.

Czytaj więcej

Home staging – przykra konieczność czy najbardziej skuteczna metoda sprzedażowa?

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego jedne oferty na portalach ogłoszeniowych podobają się natychmiast, inne natomiast są antyreklamą samych siebie? Czy słyszałeś podobne słowa do tych: „po co będę inwestował, skoro ja chcę przecież sprzedać mieszkanie”? A może sam uważasz, że inwestycja w nieruchomość, której chcesz się pozbyć, to przesada?

Czytaj więcej

15 narzedzi SEO przydatnych każdego dnia

Praca z narzędziami SEO to chleb powszedni każdego specjalisty. Narzędzia SEO są niezwykle istotnym elementem pracy nad poprawą widoczności strony w sieci, usprawniają pracę na wielu płaszczyznach. Owszem, osiąganie sukcesów bez posiadania najlepszych i najdroż-szych narzędzi SEO jest możliwe i wykonalne, jednak jest również zdecydowanie trudniejsze.

Czytaj więcej

Dos and don'ts zdalnej rozmowy sprzedażowej

Sprzedaż zdalna w ostatnich latach coraz bardziej zyskuje na popularności. Rozwój technologii, wzrost dynamiki życia, ale też brak czasu i ogólna wygoda, w połączeniu choćby z pandemią, sprawiły, że większość firm zaczęła rozglądać się za możliwością stworzenia działu sprzedaży telefonicznej lub internetowej.

Czytaj więcej

Odkryj tajniki mistrzowskiego promptowania z ChatGPT w e-commerce

Możliwości sztucznej inteligencji (AI) są coraz większe, a umiejętność skutecznego komunikowania się z ChatGPT i innymi narzędziami AI do tworzenia treści stała się niezbędnym elementem dynamicznie rozwijającego się rynku e-commerce. Technologia AI pomoże Ci udoskonalić Twój biznes w wielu obszarach. Dzięki niej lepiej zrozumiesz klientów, spersonalizujesz oferty i zautomatyzujesz wiele procesów. Kluczem do sukcesu jest opanowanie sztuki promptowania. Sprawdź, jak komunikować się z ChatGPT, by mistrzowsko rozwijać swój biznes.

Czytaj więcej

Budowanie marki osobistej

Kształtowanie marki osobistej to proces, który stał się kluczowym elementem sukcesu w dzisiejszym świecie biznesu i społeczeństwa. Dzięki rozwojowi mediów społecznościowych i dostępowi do informacji, budowanie swojej unikatowej marki stało się bardziej dostępne niż kiedykolwiek wcześniej. Z drugiej strony rozwój ten przyczynił się do coraz większego kłopotu z kreowaniem oryginalności. W rozmowie z redakcją rozwiązaniem tego problemu dzieli się Michał Kanarkiewicz.

Czytaj więcej

„Nie pozwól, aby dobry kryzys się zmarnował” – czyli jak skutecznie budować lojalność

Historia uczy nas, że programy lojalnościowe mają się niemal tak dobrze, jak źle ma się sytuacja gospodarcza. W czasach, gdy realna wartość pieniądza szybko spada, ludzie szukają sposobów na realne oszczędności. I cenią marki, które pozwolą im tę potrzebę realizować. Jak więc wyciągnąć lekcję z historii i skutecznie budować długoterminową lojalność, zarówno w sektorze B2C, jak i B2B? Jakie są trzy filary działań lojalizujących, które odpowiadają potrzebom dzisiejszych odbiorców i wpisują się w specyfikę naszej – nieustannie zmieniającej się i zanurzonej w technologii – rzeczywistości?

Czytaj więcej

Jaki klient kupi produkty premium?

Krótką odpowiedzią na tytułowe pytanie będzie: klient, którego na nie stać. Tyle że kogo, na co stać, to pojęcie względne i na tyle rozległe, że bez wzięcia pod uwagę motywów zakupowych i mechanizmów psychologicznych ta krótka odpowiedź byłaby sporym uproszczeniem.

Czytaj więcej