Dział: Pozyskiwanie klienta

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Sprzedaż stacjonarna. Sposób obsługi „Apaczy” w sklepach galerii handlowej

Galeria handlowa to miejsce przeznaczone do sprzedaży, handlu i rozrywki. Nie bez powodu uzualnie posługujemy się zwrotem „galeria handlowa”. Galeria przywołuje na myśl miejsce pełne eksponatów, obrazów, wysokiej jakości sztuki, salon wystawowy, w którym sprzedajemy dzieła sztuki. Produkty traktowane są zatem jak wielkie wytwory artystyczne.

Czytaj więcej

Dziesięć darmowych narzędzi AI, które rozwiną Twój biznes w 2024 r.

Czy w roku 2024 po okresie, który śmiało możemy określić czasem sztucznej inteligencji (AI), planowanie kampanii sprzedażowej różni się czymś od tych, jakie projektowaliśmy wcześniej? Myślę, że tak, i nie chodzi tu tylko o AI. W dobie wielu nowych możliwości, a także coraz droższych mediów i większej konkurencji planowanie działań online i strategiczne podejście będą kluczowe.

Czytaj więcej

Home staging – przykra konieczność czy najbardziej skuteczna metoda sprzedażowa?

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego jedne oferty na portalach ogłoszeniowych podobają się natychmiast, inne natomiast są antyreklamą samych siebie? Czy słyszałeś podobne słowa do tych: „po co będę inwestował, skoro ja chcę przecież sprzedać mieszkanie”? A może sam uważasz, że inwestycja w nieruchomość, której chcesz się pozbyć, to przesada?

Czytaj więcej

15 narzedzi SEO przydatnych każdego dnia

Praca z narzędziami SEO to chleb powszedni każdego specjalisty. Narzędzia SEO są niezwykle istotnym elementem pracy nad poprawą widoczności strony w sieci, usprawniają pracę na wielu płaszczyznach. Owszem, osiąganie sukcesów bez posiadania najlepszych i najdroż-szych narzędzi SEO jest możliwe i wykonalne, jednak jest również zdecydowanie trudniejsze.

Czytaj więcej

Dos and don'ts zdalnej rozmowy sprzedażowej

Sprzedaż zdalna w ostatnich latach coraz bardziej zyskuje na popularności. Rozwój technologii, wzrost dynamiki życia, ale też brak czasu i ogólna wygoda, w połączeniu choćby z pandemią, sprawiły, że większość firm zaczęła rozglądać się za możliwością stworzenia działu sprzedaży telefonicznej lub internetowej.

Czytaj więcej

Odkryj tajniki mistrzowskiego promptowania z ChatGPT w e-commerce

Możliwości sztucznej inteligencji (AI) są coraz większe, a umiejętność skutecznego komunikowania się z ChatGPT i innymi narzędziami AI do tworzenia treści stała się niezbędnym elementem dynamicznie rozwijającego się rynku e-commerce. Technologia AI pomoże Ci udoskonalić Twój biznes w wielu obszarach. Dzięki niej lepiej zrozumiesz klientów, spersonalizujesz oferty i zautomatyzujesz wiele procesów. Kluczem do sukcesu jest opanowanie sztuki promptowania. Sprawdź, jak komunikować się z ChatGPT, by mistrzowsko rozwijać swój biznes.

Czytaj więcej

Budowanie marki osobistej

Kształtowanie marki osobistej to proces, który stał się kluczowym elementem sukcesu w dzisiejszym świecie biznesu i społeczeństwa. Dzięki rozwojowi mediów społecznościowych i dostępowi do informacji, budowanie swojej unikatowej marki stało się bardziej dostępne niż kiedykolwiek wcześniej. Z drugiej strony rozwój ten przyczynił się do coraz większego kłopotu z kreowaniem oryginalności. W rozmowie z redakcją rozwiązaniem tego problemu dzieli się Michał Kanarkiewicz.

Czytaj więcej

„Nie pozwól, aby dobry kryzys się zmarnował” – czyli jak skutecznie budować lojalność

Historia uczy nas, że programy lojalnościowe mają się niemal tak dobrze, jak źle ma się sytuacja gospodarcza. W czasach, gdy realna wartość pieniądza szybko spada, ludzie szukają sposobów na realne oszczędności. I cenią marki, które pozwolą im tę potrzebę realizować. Jak więc wyciągnąć lekcję z historii i skutecznie budować długoterminową lojalność, zarówno w sektorze B2C, jak i B2B? Jakie są trzy filary działań lojalizujących, które odpowiadają potrzebom dzisiejszych odbiorców i wpisują się w specyfikę naszej – nieustannie zmieniającej się i zanurzonej w technologii – rzeczywistości?

Czytaj więcej

Jaki klient kupi produkty premium?

Krótką odpowiedzią na tytułowe pytanie będzie: klient, którego na nie stać. Tyle że kogo, na co stać, to pojęcie względne i na tyle rozległe, że bez wzięcia pod uwagę motywów zakupowych i mechanizmów psychologicznych ta krótka odpowiedź byłaby sporym uproszczeniem.

Czytaj więcej

Dlaczego nie możesz się dodzwonić? – bariery w komunikacji z klientami

Żeby odpowiedzieć sobie na zadane w tytule pytanie, należy się cofnąć o kilkanaście lat wstecz i spojrzeć na zmiany, jakie zaszły od tamtego czasu w relacji klient–sprzedawca.

Czytaj więcej

360-stopniowy obraz klienta w sprzedaży B2B e-commerce

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, czy Ty lub Twoja firma pracujecie z doświadczeniami swoich klientów? Tak? To świetnie! W świecie napędzanym opiniami i rankingami to bardzo ważne, aby nieustannie analizować nasze firmowe procesy. Dzięki temu klienci będą czuli prestiż i lojalność, korzystając z naszych usług i produktów.

Czytaj więcej

Presja na działy obsługi będzie rosła w 2023 r.

W kontaktach z działami obsługi klienta Polacy przede wszystkim oczekują szybkości i efektywności działania. W tym kontekście trudno się dziwić, że kiedy kontaktujemy się z działem obsługi najbardziej irytują nas rzeczy, które wydłużają czas załatwienia naszej sprawy, jak długie oczekiwanie na kontakt z konsultantem, liczne przełączanie pomiędzy różnymi osobami oraz łączenie z automatem – wynika z drugiej edycji badań Armatis Customer Experience Index. Szybkość i efektywność obsługi, a także kontakt z konsultantem mówiącym w rodzimym języku to najważniejsze oczekiwania klientów wobec contact center i raczej się to nie zmieni w 2023 roku. Sprostanie tym wymogom będzie dużym wyzwaniem dla wielu firm.

Czytaj więcej