W trakcie zgłębiania tej materii zacząłem coraz lepiej rozumieć, jakie czynniki mają wpływ na budowanie marki własnej, jakie przykłady tego typu rozwiązania znajdziemy w społeczeństwie i przestrzeni publicznej, jak dystrybuować swoją popularność i finalnie, co należy zrobić, żeby się wyróżnić. Moje poszukiwanie i pogłębianie wiedzy w tym obszarze sprawiło, że stałem się pierwszą osobą w Polsce oraz 17. na świecie, w rankingu autorytetów w dziedzinie budowania marki osobistej. Stworzyłem również największą w Polsce agencję wyspecjalizowaną w budowaniu profesjonalnego digital personal brandingu.
Ale zacznijmy od samego początku.
POLECAMY
Po co ci personal branding
Personal branding, choć na pierwszy rzut oka może wydawać się zwykłym kaprysem biznesmenów, w rzeczywistości jest głęboko zakorzeniony w ludzkiej naturze. Każdy z nas jest w jakiś sposób postrzegany. Ba! Większość z nas chce być w jakiś sposób postrzegana i się wyróżniać.
Słyszeliście kiedyś o efekcie halo, inaczej zwanym efekcie „aureoli”? Ludzie mają tendencję do przypisywania cech osobowościowych na podstawie pierwszego wrażenia. Problem pojawia się w momencie, kiedy te cechy są negatywne i ktoś po pięciu minutach stwierdzi, że nie przypadliście mu do gustu, a co za tym idzie, nie jesteście warci jego cennego czasu w biznesie. Niech Twój personal branding zrobi za Ciebie pierwsze wrażenie.
Kiedyś, podczas jednego z moich wystąpień, ktoś z sali zadał mi pytanie – po co w ogóle zajmować się budowaniem marki osobistej? Odpowiedziałem mu również pytaniami: „Czy wiesz, kto jest aktualnym prez...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!