Dział: Polecamy

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Analityka w e-commerce - co warto badać?

Analiza danych w sklepach internetowych to podstawa prowadzenia udanego biznesu online. Nawet wtedy, gdy wszystko idzie w porządku i pojawiają się regularne zyski, nie należy zaniedbywać optymalizacji, bo dzięki temu jesteśmy w stanie odpowiednio wcześnie zareagować na pierwsze objawy kryzysu lub lepiej wykorzystać zasoby, którymi dysponujemy.

Czytaj więcej

Leasing czy wynajem długoterminowy samochodu - co wybrać?

Leasing i wynajem długoterminowy to obecnie dwie najczęściej rozważane przez przedsiębiorców sposoby finansowania firmowej floty samochodowej. To, którą z nich ostatecznie wybierzemy, jest bardzo indywidualną kwestią – zarówno leasing, jak i auto na abonament posiadają bowiem swoje niewątpliwe zalety, które mogą okazać się tymi decydującymi. Zanim więc podejmiemy decyzję, warto poznać bliżej każdą z tych usług oraz poznać ich najważniejsze atuty.

Czytaj więcej

Torby reklamowe jednym ze sposobów na skuteczny marketing

Zastanawiasz się nad rozwojem swojej marki i nad tym, jakie rozwiązania marketingowe powinieneś zastosować? Jeśli tak, to zapraszamy Cię do przeczytania naszego krótkiego poradnika dotyczącego reklamy na torbach ekologicznych. Dowiesz się z niego, czemu tak wiele firm decyduje się na tego rodzaju działania.

Czytaj więcej

Wykorzystanie narzędzi CRM i raportowania PowerBI w zwiększaniu sprzedaży

Już we wtorek 21 czerwca w Warszawie odbędą się organizowane przez Intersys i Microsoft warsztaty dotyczące aktywizacji sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi CRM oraz interaktywnego raportowania PowerBI.

Czytaj więcej

Sprzedaż B2B i handel transgraniczny na konferencji Shopware United Days PL

Już w poniedziałek 13 czerwca w Krakowie odbędzie się organizowana przez Strix konferencja Shopware United Days PL. Jest to największe wydarzenie poświęcone Shopware w Polsce. Organizatorzy postanowili skupić się na dwóch wyjątkowo aktualnych obszarach tematycznych, czyli sprzedaży B2B i handlu transgranicznym.

Czytaj więcej

Wykorzystanie nowoczesnego digital marketingu do pozyskania klienta a tradycyjne formy telemerketingu

Lata 2020–2021 bardzo brutalnie zweryfikowały przyzwyczajenia wielu firm do bardzo tradycyjnych form działania oraz trybu pracy. Sprzedaż, która zawsze „lubiła spotkania”, relacyjność i kontakt face to face, otrzymała od świata ekstremalny bodziec, aby szybko zredefiniować poukładane do tej pory scenariusze działań.

Czytaj więcej

Nowe formy sprzedaży, czyli e-commerce w praktyce

Szybki rozwój branży e-commerce w ostatnich dwóch latach, zarówno w Polsce, jak i na świecie, inspiruje marketerów oraz handlowców do poszukiwania coraz to nowszych i korzystniejszych form sprzedaży produktów i usług. Wykorzystanie potencjału technologii, skuteczne łączenie kanału offline z online i badanie potrzeb klientów, pozwalają na lepsze kształtowanie oraz dopasowanie sprzedaży, żeby osiągać jak najlepsze wyniki, a także uzyskać wysoki poziom satysfakcji konsumentów. Jakie są najpopularniejsze trendy sprzedażowe na 2022 r.? Na jakie nowe formy sprzedaży warto postawić i jak to robią inne marki?

Czytaj więcej

Jeśli jesteś firmą handlową możesz nie przetrwać...

Od jakiegoś czasu obserwuję rynek firm handlowych, czyli takich zajmujących się dystrybucją produktów w różnych branżach. To, co mnie zastanawia, to model biznesowy, który jest dość stary, czyli tanio kupić, drożej sprzedać. Nie ma w tym nic złego, że chcemy zarabiać, jednak zastanawiam się, czy bazując tylko na dostępności samego produktu, firma może obecnie funkcjonować efektywnie. A jeśli nawet dzisiaj dobrze sobie radzi, to jak będzie to wyglądało w przyszłości.

Czytaj więcej

Strategia omnichannel – przyszłość nowoczesnej sprzedaży

Współczesny rynek daje społeczeństwu szeroki wachlarz udogodnień technologicznych, które stanowią istotny element życia codziennego. Coraz mocniejszy głos ma w Polsce pokolenie, dla którego zakupy online są czymś naturalnym. Trend ten dotyczy również rynku budowlanego, otwierającego się coraz mocniej na nowoczesne rozwiązania cyfrowe, które leżą u podstaw budowania strategii omnichannel. Niebagatelne znaczenie w tym procesie ma również bieżąca sytuacja epidemiologiczna, która spowodowała, że formy zdalnej sprzedaży okazały się nie tylko pomocne i mile widziane, ale co więcej – bardzo oczekiwane.

Czytaj więcej

Kompetencje, które sprzedają

Każde stanowisko wiąże się z odpowiedzialnością. Musimy znać zakres swoich obowiązków, pilnować terminów i dbać o jakość. Jednak jest stanowisko, które tej odpowiedzialności ma najwięcej. Jest to właściciel firmy. Cały czas trzyma on rękę na pulsie i zmuszony jest do podejmowania trudnych decyzji. Oczekuje się od niego, a czasami pewnie on sam od siebie, że będzie znał się na wszystkim i każdym obszarem będzie potrafił zarządzać…

Czytaj więcej