Pisząc o strategii omnichannel, należy przede wszystkim wyraźnie podkreślić, że z punktu widzenia klienta jest ona niezwykle wygodna. W dużym stopniu uogólniając, polega na zapewnieniu klientowi zarówno identycznych doświadczeń, warunków handlowych, jak i poziomu obsługi niezależnie od kanału, który wybierze do kontaktu z firmą na poszczególnych etapach ścieżki zakupowej. Lepiej obrazując tę sytuację, klient może rozpocząć proces zakupowy stacjonarnie, odwiedzając punkt sprzedaży, ustalić dodatkowe szczegóły zamówienia kontaktując się z infolinią, a finalizować zakup korzystając np. z dostępnej platformy e-commerce. Co bardzo...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!