Sprzedaż B2B i handel transgraniczny na konferencji Shopware United Days PL

Otwarty dostęp Polecamy

Już w poniedziałek 13 czerwca w Krakowie odbędzie się organizowana przez Strix konferencja Shopware United Days PL. Jest to największe wydarzenie poświęcone Shopware w Polsce. Organizatorzy postanowili skupić się na dwóch wyjątkowo aktualnych obszarach tematycznych, czyli sprzedaży B2B i handlu transgranicznym.

Kiedy: 13 czerwca 2022 (poniedziałek) 9:00
Gdzie: Kraków, ul. Nadwiślańska 6, Hotel Qubus
Szczegóły: https://www.shopwareuniteddays.pl/
Rejestracja: https://app.evenea.pl/event/sudpl2022

POLECAMY

Jak Shopware wspiera sprzedaż B2B i globalny rozwój?

Jak wejść w handel transgraniczny i sprzedawać w sektorze biznesowym? Aby zacząć potrzeba dwóch rzeczy: wiedzy i narzędzi. I to właśnie znajdziecie na konferencji Shopware United Days PL! Shopware to platforma sprzedażowa oferująca szereg rozwiązań i funkcjonalności stworzonych dla sektora biznesowego i firm rozwijających się w skali globalnej. Podczas wydarzenia uczestnicy poznają możliwości tego narzędzia na przykładzie case studies z wdrożeń i dowiedzą się, jak sprostać wyzwaniom sprzedaży B2B i wykorzystać potencjał swojego biznesu na nowych rynkach.

Handel transgraniczny, czyli jak zmienić aspiracje w rzeczywistość

Każdy chciałby sprzedawać za granicą. Ale nie każdy wie jak. I nic w tym dziwnego, ponieważ wejście na nowy rynek wiąże się z szeregiem wymagań, takich jak dopasowanie oferty do grupy docelowej, tłumaczenie stron, wielojęzyczna obsługa klienta, zbudowanie rozpoznawalności i oczywiście kwestie podatkowe i prawne. Brak odpowiedniego przygotowania może sprawić, że zamiast globalnej ekspansji spotka nas przykra niespodzianka w postaci nieudanej inwestycji i straty budżetu. Podczas Shopware United Days PL, uczestnicy dowiedzą się, jak uniknąć takiej sytuacji i rozwinąć międzynarodowy potencjał swoich e-commerce.

Pierwszą prezentację wygłosi Marcin Glogowski z PayPal, firmy, której nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Marcin jako Dyrektor Sprzedaży na Europę Środkowo-Wschodnią odpowiada za wdrażanie strategii PayPal na 23 rynkach i jest ekspertem w zakresie globalnego wzrostu i wykorzystywania nowych możliwości biznesowych. W swoim wystąpieniu podzieli się tą wiedzą z uczestnikami konferencji, opowiadając, jakie rodzaje produktów klienci najchętniej kupują za granicą i jakie są zachowania zakupowe charakteryzujące dany kraj.

Następnie scenę przejmie Konrad Zach - Founder & CEO w ThinkHUB, który przybliży trendy sprzedażowe na rynku globalnym, omówi najbardziej perspektywiczne rynki w Europie i przykłady ciekawych platform marketplace działające w różnych modelach biznesowych. Nie zabraknie też praktycznej wiedzy - uczestnicy będą mieli okazję poznać możliwości Shopware w sprzedaży transgranicznej na przykładzie case study. Tę część konferencji zakończy panel dyskusyjny, w którym prelegenci omówią największe wyzwania stojące przed globalnymi e-commerce i opowiedzą, jak wejść na rynek międzynarodowy bez wpadek.

Sektor B2B przyszłością rozwoju e-commerce

Wartość sektora B2B w e-commerce jest ponad pięciokrotnie wyższa niż B2C. Jednocześnie, większość technologicznych innowacji i nowatorskich rozwiązań w sprzedaży online jest tworzona z myślą o konsumencie detalicznym. Klasyczne sklepy online prześcigają się w doskonałym UX, wzorowej obsłudze klienta, automatyzacji procesów, personalizacji oferty i tworzeniu najlepszej możliwej ścieżki zakupowej. W porównaniu, sektor B2B wydaje się nieco zaniedbany: toporny interfejs, skomplikowany proces składania zamówienia i brak jakościowych relacji ze sprzedawcą to tylko niektóre z trudności, z którymi musi się zmagać klient biznesowy. Z czego wynika ta dysproporcja? Może to kwestia braku wiedzy o tym, jak prowadzić taki e-commerce, a może na rynku brakuje odpowiednich narzędzi? Sprzedawcy, którzy chcą kierować swoją ofertę do innych firm stoją w obliczu wielu wątpliwości i pytań. I właśnie na te pytania odpowiedzą prelegenci na Shopware United Days PL.

Podczas konferencji uczestnicy wysłuchają kilku prezentacji poświęconych tej tematyce. Yann Carl, CTO webweit opowie o tym, jak zbudować międzynarodową, skalowalną platformę B2B. I nie będzie to tylko teoria - za przykład posłuży case study z wdrożenia Shopware. Następnie, Maciej Kalkowski z Centurii przedstawi różnice między platformą B2B i B2C z perspektywy infrastruktury i długotrwałego utrzymania. Prelegenci zaprezentują też możliwości i znaczenie narzędzi PIM, omówią specyfikę budowania e-commerce w dobie omnichannel, a na koniec wezmą udział w panelu dyskusyjnym, w którym odpowiedzą na najważniejsze pytania stojące przed firmami chcącymi rozpocząć sprzedaż w sektorze biznesowym.

Shopware United Days PL to idealna okazja, aby poznać możliwości platformy, nawiązać wartościowe relacje biznesowe z ekspertami z branży i przygotować swój e-commerce na nowe możliwości, które stwarza rynek. Intensywny dzień prezentacji, dyskusji i pytań zakończy afterparty na krakowskiej Barce!


O Shopware

Shopware to jedna z najpopularniejszych platform e-commerce w Niemczech, funkcjonująca na rynku od 2000 roku, która od niedawna jest dostępna również dla polskich biznesów. Za jej sukcesem stoi między innymi open source’owe środowisko, dające ogromne możliwości customizacji. Shopware oferuje rozwiązania omnichannel, wykorzystywane przez europejskich liderów B2B i B2C.

O Strix

Strix to technologiczna agencja e-commerce, która wspierająca klientów na każdym etapie powstania i utrzymania sklepu internetowego. Specjalizują się we wdrożeniu i architekturze Magento i Shopware, UX/UI designie, consultingu i audycie. Są długoterminowym partnerem biznesowym, wspierającym rozwój sklepów w cyfrowej transformacji.

Przypisy