Dział: Otwarty dostęp

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Czy na rynku publikacji artykułów sponsorowanych jest jeszcze miejsce na nową platformę? 7Link proponuje optymalizację kosztów link buildingu

Nie każdy produkt czy usługa musi być rewolucją, innowacją i wywracaniem stolika. Ba, w zasadzie nawet nie może. Natomiast na pewno rynek pozostaje otwarty na alternatywy dla obecnie istniejących rozwiązań, jeśli wnoszą one jakąś wartość dodaną. Tym bardziej, gdy jest ona mierzalna w jednym z najbardziej interesujących nas aspektów – w kosztach.

Czytaj więcej

Agencja SEO – czym się zajmuje i dlaczego jej potrzebujesz?

Widoczność w wynikach wyszukiwania Google zależy od wielu czynników. Dzięki podjęciu odpowiednich kroków możesz pozyskiwać ruch z SERP-ów (Search Engine Results Page). Pokonanie konkurencji wymaga jednak odpowiedniej strategii i wiedzy. Jeśli chcesz osiągnąć wysokie pozycje w Google, potrzebujesz ekspertów, czyli agencji SEO. Czym dokładnie zajmuje się taka firma?

Czytaj więcej

Ideo Force organizuje 7. edycję Konferencji Lunch z e-commerce!

Agencja e-marketingu i e-commerce Ideo Force organizuje 7. edycję Konferencji Lunch z e-commerce, która tym razem odbędzie się pod hasłem: „Sprzedaż rośnie w nas! O maksymalizacji zysków w czasach (do) BANI okiem ekspertów branży e-commerce”. Wydarzenie odbędzie się już 8 września w Warszawie.

Czytaj więcej

Producenci chcą docierać prosto do klienta. Czy rynek pośredników odchodzi do lamusa?

Handel elektroniczny przeobraża się na naszych oczach. Coraz więcej firm rezygnuje z hurtowników, by docierać prosto do odbiorcy końcowego. Koń trojański, którym jest sprzedaż direct-to-consumer (DTC), porywa już nie tylko sprzedawców detalicznych, lecz także firmy B2B. Reakcja klientów? Znacznie częściej licząc się z groszem, zacierają ręce na myśl o oszczędnościach. Czy rynek hurtowy to już przeżytek?

Czytaj więcej

O biznesie na światowym poziomie. Impact’23 coraz bliżej

Już w maju biznesowe i technologiczne serce świata będzie bić nie w Nowym Jorku czy Londynie, ale w Poznaniu. To w stolicy Wielkopolski będziemy dyskutować o odpowiedzialnym biznesie, potrzebach świata, technologiach, ekonomii i polityce. Przed nami jedno z najważniejszych wydarzeń gospodarczo-ekonomicznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Przyjrzyjmy się szczegółom agendy.

Czytaj więcej

Impact’23 zapowiada się imponująco. 10-11 maja w Poznaniu wystąpią najlepsi światowi mówcy i liderzy biznesu.

Najbardziej rozpoznawalni mówcy w kraju i na świecie z Nassimem Talebem i Natalie Portman na czele, 7 scen, ponad 500 speakerów, 23 ścieżek tematycznych, warsztaty dla liderów biznesu i konkurs dla startupów z Polski wspierany przez Sebastiana Kulczyka i Puls Biznesu – to plan na dwa dni Impact’23, najważniejszego w Polsce i tej części Europy kongresu gospodarczo-technologicznego, który w maju 2023 r. odbędzie się w Poznaniu.

Czytaj więcej

Skuteczny marketing w social mediach - od czego zacząć?

Marketing społecznościowy rządzi się swoimi prawami. Co zrobić, aby czerpać z niego realne korzyści dla marki?

Czytaj więcej

W jaki sposób oszczędzać na transakcjach w euro? Kurs waluty może być Twoim sprzymierzeńcem

W XXI wieku handel międzynarodowy jest już standardem. Tysiące polskich przedsiębiorców kupuje i sprzedaje produkty, rozliczając się w euro, dolarach czy innych walutach. Umowy między firmami z różnych państw nie są skomplikowane i stosunkowo łatwo je rozliczać w urzędach. Najważniejszą kwestią jest jednak to, co zrobić, aby na nich naprawdę zarabiać? Jest na to kilka sposobów, zależnych od branży, rodzaju świadczonych usług czy oferty. Zawsze natomiast najistotniejszy jest kurs euro i jego ewentualne zmiany.

Czytaj więcej

Koniec roku – najlepszy moment na zagraniczną ekspansję

Ostatnie miesiące roku to wyjątkowo intensywny czas dla całej branży e-commerce. Listopadowe wyprzedaże na Black Friday trwające często przez cały tydzień, Cyber Monday, a potem gorączkowe zamawianie zakupów na święta Bożego Narodzenia - to nie tylko wyzwanie sprzedażowe, ale i marketingowe oraz logistyczne dla wszystkich e-sklepów. To także doskonała okazja do poszukania klientów za granicą.

Czytaj więcej

Weź udział w bezpłatnym spotkaniu online „Wirtualna Asysta - zawód przyszłości?”

Zapraszamy do zapisów na bezpłatne wydarzenie „Wirtualna Asysta – zawód przyszłości? Jak zacząć świadczyć takie usługi i zarabiać dobre pieniądze”, które odbędzie się już 7 grudnia br. o godz. 10:00 online.

Czytaj więcej