Transformacja sprzedaży
Lata epidemii jaskrawo pokazały nam, że sprzedaż to również działania, które należy realizować nowymi kanałami pozyskiwania klientów, że można budować markę w sposób zdalny, realizować spotkania na odległość i finalizować kontrakty często nie mając szansy uścisnąć dłoni partnera biznesowego po drugiej stronie zawodowego lustra. Wszystkie te obszary lub lwia ich część świetnie mogą zostać wypełnione przez umiejętne wykorzystanie social mediów.
W Cartrack Polska jesteśmy świadomi transformacji sfery sprzedaży, dzięki czemu posiadamy rozbudowane zdalne procesy pozyskiwania, ofertowania, sprzedaży i obsługi klientów. Odbiorcę, który zgłasza do nas zapotrzebowanie na technologię, która optymalizuje koszty posiadanej floty pojazdów, za pośrednictwem internetu, nazywamy klientem digitalowym. Nasze doświadczenie pracy z tym kanałem pozwala mi podzielić się z Wami obserwacjami na temat tej ścieżki pozyskania nowych kontraktów.
Z naszej praktyki w Cartrack Polska wynika, że klientów digitalowych możemy sklasyfikować jako:
- świadomych swoich potrzeb,
- zaznajomionych z produktem,
- znających realia rynkowe,
- nastawionych na aktywne poszukiwanie alternatywy,
- gotowych na zakup usługi,
- wymagających natychmiastowej obsługi.
W tym miejscu ważne jest podkreślenie, że zarówno mając kontakt z klientem, znającym realia rynkowe (np. naszą konkurencję) oraz niezn...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!