Według raportu „Gra o rynek” przygotowanego przez redakcję Computerworld, ponad 71% respondentów wskazało 3 najważniejsze trendy w sprzedaży:
- dostosowanie oferty do Klienta,
- stały kontakt z Klientem offline/online,
- wykorzystanie mechanizmów sztucznej inteligencji.
Jednocześnie, aż 41% deklaruje, iż nie posiada dedykowanego rozwiązania do obsługi procesu sprzedaży.
W odpowiedzi na ten dysonans w oczekiwaniach rynku, a możliwościach przedsiębiorstw zapraszamy na dedykowane warsztaty, podczas których:
- Opowiemy, czemu Elon Musk sprzedaje samochody lepiej, niż inni producenci z kilkunastokrotnie dłuższym doświadczeniem na rynku!
- Pokażemy, jak sprawić, aby Wasi Klienci kupowali ten sam produkt 444 razy drożej!
- Omówimy badanie rynkowe Computerworld „Gra o Rynek”, w tym trendy w sprzedaży B2B.
- Pokażemy wybrane scenariusze wykorzystania rozwiązań CRM oraz Business Intelligence adresujące trendy rynkowe, m. in.:
- jak analizować obecną sytuację rynkową na podstawie danych z wielu źródeł i dostosowywać swoje działania, z wykorzystaniem sztucznej inteligencji,
- jak prowadzić proces sprzedaży w pełni online lub offline,
- współpraca z członkami zespołu i managerami,
- robotyzacja powtarzalnych procesów.
Dla kogo jest to spotkanie:
Kadra menedżerska związana z obszarami sprzedaży, operacji, rozwoju biznesu, IT oraz zarządzania Microsoft.
2 sesje:
Informacje przekazane na spotkaniu będą pigułką wiedzy o tym jak rozwiązania IT nastawione na wsparcie biznesu pomogą w osiągnięciu pozycji lidera na rynku.
Uczestnicy otrzymają możliwość:
- Pobrania unikalnego raportu Computerworld „Gra o Rynek”.
- Dedykowanych warsztatów Dynamics 365.
- Wydarzenie jest bezpłatne!
- Zapewnimy pyszny poczęstunek i kawę
- Zapewniamy możliwość zwiedzania Muzeum Polskiej Wódki
- Liczba miejsc ograniczona, Organizator potwierdzi rejestrację najpóźniej na tydzień przed spotkaniem
ZAREJESTRUJ SIĘ |