Nowe formy sprzedaży
Wyższy udział handlu internetowego w sprzedaży detalicznej, wzrost liczby sklepów online i konsumentów stawiających na e-zakupy to trendy, które od kilku lat ciągle rosną. W ostatnich latach sektor e-commerce jest przodującym kanałem sprzedaży dla wielu firm, a wybuch pandemii koronawirusa w połączeniu z rozwojem technologii jeszcze przyśpieszył ten stan. Poszukiwanie nowych rozwiązań pozwalających lepiej dotrzeć do odbiorcy to sposób nie tylko na zwiększenie sprzedaży, ale też zbudowanie trwałej relacji między marką a klientem. Jakie formy sprzedaży w 2022 r. będą mieć kluczowe znaczenie?
- Platformy marketplace
Platformy zakupowe i serwisy w modelu marketplace często porównuje się z powrotem do korzeni, odnajdując analogie do prezentacji produktów oraz usług, znanych z tradycyjnych galerii handlowych. Marketplace cieszy się w ostatnim czasie coraz większą popularnością ze względu na prosty schemat – sprzedający ma możliwość wystawienia swojego asortymentu u innego sprzedawcy, najczęściej zdecydowanie większego sklepu online. Dzięki takiej formie ma on nie tylko wgląd do bazy danych, w pewien sposób bezpłatną reklamę i możliwość korzysta...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!