Dział: Niezbędnik handlowca

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Nowoczesne opakowania dla e-commerce: szybkie, bezpieczne i oszczędne

Na pozór może się wydawać, że pakowanie wysyłek nie stanowi istotnego elementu dla e-sklepu. Nic bardziej mylnego – dobór odpowiednich opakowań i sposobu pracy może decydować o powodzeniu wielu firm. Dlaczego się tak dzieje? Duża popularność e-commerce oraz łatwość otworzenia własnego sklepu internetowego przekłada się na dużą konkurencję w tej branży. Natomiast opakowania stanowią kluczowy element, jeśli chodzi o pozytywne doświadczenia użytkownika.

Czytaj więcej

Fulfillment w e-commerce: klucz do sukcesu czy pułapka na przedsiębiorców?

Fulfillment to kompleksowa usługa zarządzania procesem realizacji zamówień w branży e-commerce, która obejmuje magazynowanie, pakowanie, wysyłkę towarów oraz obsługę zwrotów. Dzięki temu przedsiębiorcy prowadzący sklepy internetowe mogą skoncentrować się na innych kluczowych aspektach swojego biznesu, takich jak marketing, akwizycja klientów czy rozwijanie asortymentu.

Czytaj więcej

Jak z „PeHowca” zrobić Przedstawiciela Handlowego, czyli sprzedaż w nowej odsłonie

W jaki sposób zapewnić wzrost biznesu i generować zyski? Pracownicy działów sprzedaży i marketingu bezustannie zadają sobie to pytanie. Firmy szukają odpowiednich, dopasowanych do swoich potrzeb narzędzi, które pomogą im zrozumieć wymagania rynku i efektywnie zarządzać kanałami sprzedaży. Dziś doświadczenia zakupowe są dla klientów coraz ważniejsze, a ich oczekiwania rosną, dlatego przed Dyrektorami Sprzedaży stoją nowe wyzwania w postaci identyfikacji strategicznych celów biznesowych. Jak zatem powinny reagować firmy handlowe na wyzwania nowych czasów?

Czytaj więcej

Praca w sprzedaży - jakich umiejętności oczekują pracodawcy?

Wiele osób interesują oferty pracy w sprzedaży i pomimo ogromnego wyboru nie zawsze udaje się zdobyć wymarzone zatrudnienie. Jeśli ktoś ma duże oczekiwania, to musi też coś sobą reprezentować, móc pochwalić się nieprzeciętnymi kompetencjami. Pracodawca mający przed sobą szereg CV może przebierać w kandydatach i zawsze będzie zależało mu na tym, aby jak najlepiej spełniali jego oczekiwania. Każda branża rządzi się swoimi prawami. Istotne jest to, aby mieć predyspozycje do wykonywania konkretnego zawodu. Wykształcenie i kursy to jedno, ale oprócz wiedzy znaczenie ma przede wszystkim doświadczenie. Osiągnięcia powinny być udokumentowane. Niektóre cechy i umiejętności są wręcz wymagane u sprzedawców.

Czytaj więcej

Zdalna rozmowa sprzedażowa – jak obronić cenę?

Wypracowaliśmy kilka technik obrony ceny przetestowanych przez nas na różnych klientach. Zapoznamy Cię z dwoma, które będą wystarczające, by podnieść efektywność Twojej zdalnej rozmowy sprzedażowej.

Czytaj więcej

Nowoczesne sposoby na wzmocnienie TOFU

Technologia równa się nowe możliwości. Tak było, jest i będzie zawsze. Dotyczy to także sprzedaży. Dziś technologia pozwala na znacznie szersze działania na poziomie TOFU i co za tym idzie, komunikowanie się ze swoimi potencjalnymi klientami w wielu dodatkowych miejscach i na wiele nowych sposobów. W tym artykule poznasz kilka z tych form, które nabrały dużego rozpędu i cieszą się coraz większą popularnością.

Czytaj więcej

Najważniejszą marką jesteś Ty!

Istotnym elementem skutecznej sprzedaży jest Twój personal brand – Twoje nazwisko, które buduje wiarygodność i zaufanie. Wyniki badań jasno pokazują, że częściej kupujemy od osób, które mają profesjonalnie zbudowane marki osobiste.

Czytaj więcej

Dlaczego tradycyjny model pozyskania klienta jest mało skuteczny?

Sprzedaż tradycyjna, czyli telefonowanie do klienta, czy też pisanie e-maili lub jeżdżenie na spotkania, w pewnym sensie może ograniczyć dochody firmy lub handlowca, ponieważ zarabiamy tylko w momencie, w którym wykonujemy aktywne działania handlowe. To ma bardzo duże znaczenie w sytuacji, w której pracując w sprzedaży, trzeba pojechać do klienta, celem nawiązania relacji i przedstawienia mu konkretnego rozwiązania.

Czytaj więcej

Sprzedaż po sprzedaży, czyli poszukiwacze zaginionych klientów

Pozyskuj, pozyskuj i jeszcze raz pozyskuj! To hasło, które nieraz słyszymy w mediach społecznościowych, którym zachęca się nas do tego, abyśmy cały czas szukali nowych klientów. I nic w tym złego. Jednak zbyt często zapominamy w tym wszystkim o równie ważnym procesie, jakim jest utrzymanie nabywców już pozyskanych. Bo nie jest idealną sytuacją, gdy handlowiec nie chce dzwonić do klienta tylko dlatego, że mu wcześniej „wcisnął” jakiś produkt czy usługę. I o ile pozyskujesz klientów regularnie, czego Ci gratuluję, przeanalizuj, jak wyglądają u Ciebie procesy ich utrzymywania oraz odzyskiwania.

Czytaj więcej

Transformacja cyfrowa w szkoleniach handlowców

Firma McHayes & StewardGroup, która od ponad 18 lat specjalizuje się w szkoleniu zespołów handlowych z małych i średnich firm, ale także największych światowych koncernów, w marcu 2021 roku zrealizowała badanie zatytułowane „Transformacja cyfrowa w szkoleniach handlowców. Rola działów HR i sprzedaży w zwiększaniu wyników sprzedaży”. Zapytała w nim profesjonalistów HR (menedżerów i dyrektorów HR) i przedstawicieli świata sprzedaży (menedżerów i dyrektorów sprzedaży) o ich obserwacje, praktyki realizowane w firmach oraz priorytety budżetowe. By obraz zmian i tendencji był kompletny autorzy badania poprosili o głos także samych handlowców, z którymi skonfrontowali 4 istotne pytania.

Czytaj więcej

Czym jest innowacyjne podejście do sprzedaży? Poznaj agendę National Sales Congress

Jeden dzień, jedno miejsce i wiele możliwości – 14 września 2021 roku we Wrocławskim Centrum Kongresowym odbędzie się event dla tych, którzy o zarządzaniu sprzedażą chcą wiedzieć wszystko. Najbardziej merytoryczne wydarzenie dedykowane sektorowi handlowemu. Zmienia oblicze sprzedaży – a to dzięki sekcji wykładów, warsztatów oraz dedykowanej strefie networkingowej.

Czytaj więcej

Social selling, czyli jak skutecznie wzmocnić proces sprzedaży dzięki mediom społecznościowym

Kto jeszcze nie dostrzegł tego, jak media społecznościowe mogą wzmocnić cały proces sprzedaży, warto, aby się nad tym zastanowił. Jednak, aby skutecznie móc przyciągać uwagę odbiorców do swoich usług czy też produktów należy zacząć od przygotowania zarówno strategii sprzedaży, ale również i strategii komunikacji.

Czytaj więcej