Najważniejszą marką jesteś Ty!

Niezbędnik handlowca

Istotnym elementem skutecznej sprzedaży jest Twój personal brand – Twoje nazwisko, które buduje wiarygodność i zaufanie. Wyniki badań jasno pokazują, że częściej kupujemy od osób, które mają profesjonalnie zbudowane marki osobiste.

W tym artykule chciałbym pokazać Ci, w jaki sposób od zera zacząć budować swoją markę osobistą, która będzie wzbudzać szacunek i wiarygodność, dzięki czemu w przyszłości przełoży się to na Twoje wyniki finansowe. Zauważmy, że świat się zmienia, jak nigdy dotąd. Warto być elastycznym i dopasować się do warunków, w których się znajdujemy.
Chciałbym podzielić się swoimi najlepszymi praktykami związanymi z budowaniem marki osobistej, ale bez wydawania ogromnych budżetów marketingowych, ponieważ marka powinna zarabiać na Ciebie. Pokażę Ci krok po kroku, w jaki sposób zbudowałem i nadal buduję swój personal brand oraz co zrobiłbym inaczej, lepiej, efektywniej, gdybym zaczyna...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy