Choć wiele osób obawia się, że nadmierna automatyzacja i rozwój sztucznej inteligencji (ang. AI – artificial intelligence) mogą stanowić spore zagrożenie dla handlowców i osób zajmujących się obsługą klienta, eksperci są spokojni – w obu obszarach trudno o zastąpienie człowieka maszyną.
POLECAMY
Rozwiązania z obszaru automatyzacji pozwalają na bardzo dokładne poukładanie procesów sprzedażowych i dopasowanie ich do potrzeb klientów. W sprzedaży i obsłudze klienta obowiązuje i będzie obowiązywać przez długie lata trend H2H, czyli human to human. Ludzie chcą rozmawiać z innymi ludźmi. Automatyzacja może pomóc w jakości i skuteczności tego dialogu.
Przykład
Grupa Pracuj w swojej komunikacji wewnętrznej korzysta z emplo. Ten we...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!