5 obszarów sprzedaży i obsługi klienta, które warto zautomatyzować

Niezbędnik handlowca

Rozwiązania z obszaru automatyzacji pozytywnie wpływają nie tylko na jakość relacji z klientami, komunikację zewnętrzną firmy z partnerami biznesowymi i wewnętrzną w zespole sprzedażowym, ale w przypadku 84% firm również na realizację celów i osiągane wyniki ekonomiczne1.
 

Choć wiele osób obawia się, że nadmierna automatyzacja i rozwój sztucznej inteligencji (ang. AI – artificial intelligence) mogą stanowić spore zagrożenie dla handlowców i osób zajmujących się obsługą klienta, eksperci są spokojni – w obu obszarach trudno o zastąpienie człowieka maszyną.

POLECAMY

Rozwiązania z obszaru automatyzacji pozwalają na bardzo dokładne poukładanie procesów sprzedażowych i dopasowanie ich do potrzeb klientów. W sprzedaży i obsłudze klienta obowiązuje i będzie obowiązywać przez długie lata trend H2H, czyli human to human. Ludzie chcą rozmawiać z innymi ludźmi. Automatyzacja może pomóc w jakości i skuteczności tego dialogu.

Przykład

Grupa Pracuj w swojej komunikacji wewnętrznej korzysta z emplo. Ten we...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy