Optymalizacja procesu sprzedaży w większości przypadków wymaga reorganizacji istniejących rozwiązań. Rozpoczynając pracę nad usprawnieniem procesu, należy pamiętać, że nadrzędnym celem każdej optymalizacji procesów sprzedażowych jest zmniejszenie ryzyka utraty szans sprzedażowych, co przekłada się bezpośrednio na osiąganie celów finansowych firmy, przy jednoczesnym zwiększeniu aktywności sprzedawców.
POLECAMY
Pracę nad optymalizacją powinna poprzedzać dogłębna analiza wykorzystywanych procedur, codziennej pracy handlowców, problemów, jakie istniejący proces generuje – zarówno dla sprzedawców, jak i dla kadry zarządzającej. Skuteczna analiza powinna dostarczyć wnioski o głównych niedoskonałościach procedur w firmie.
Co można zaliczyć do najczęściej popełnianych
...Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!