Automatyzacja sprzedaży i obsługi klienta - Brand24

W praktyce

Ile osób liczy zespół sprzedaży i obsługi klienta w Brand24

Nasz zespół customer success team (CST) łączy kompetencje zarówno z dziedziny sprzedaży, jak i obsługi klienta. Upraszczając – każdy w teamie odpowiada na przychodzące zapytania, obsługuje klientów na czacie czy pomaga przy aktywacji planu, ustawieniu projektów czy bieżącej obsłudze narzędzia. Dział sprzedaży jest tak naprawdę działem pomocy klientowi, naszym zadaniem jest pokazanie wartości płynącej z narzędzia. 

POLECAMY

Obecnie dział CST składa się z 8 osób, ale cały czas poszukujemy nowych osób, ponieważ mamy wrażenie, że to właśnie ten dział jest jednym z najważniejszych w firmie, gdyż znajduje się na pierwszej linii kontaktu z klientem. 

Opis codziennych obowiązków działu sprzedaży i obsługi klienta

Standardowo dzień zaczynamy od kawy – przeliczając na jedną osobę, wychodzi jakieś półtorej kawy na głowę ;). Każdy dzień staramy się zakończyć z pustą skrzynką wiadomości przychodzących od klientów, tak a...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy