Nagroda rzeczowa – lepsza niż gotówka

W praktyce

Nagrody przyznawane pracownikom to zazwyczaj premie finansowe. Z kolei gdy myślimy o nagrodach rzeczowych, na myśl przychodzą raczej konkursy dla konsumentów, w których można wygrać drobny upominek lub przedmiot o wysokiej wartości. Tak naprawdę jednak nagrodami rzeczowymi można obdarowywać również pracowników lub kontrahentów. Dlaczego warto?
 

Większość ludzi lubi dostawać pieniądze – jednak, powiedzmy sobie szczerze, nie jest to prezent zbyt kreatywny. Banknoty stanowiące nagrodę, po włożeniu do portfela stają się częścią większej całości i niewiele osób potraktuje je w sposób wyjątkowy, przeznaczając na zakup własnej zachcianki lub spełnienie materialnego marzenia. Tym bardziej, gdy pieniądze wpłyną na konto.

POLECAMY

Nagroda rzeczowa to zupełnie co innego. To prawdziwa niespodzianka, która ma kształt, kolor, można ją dotknąć – i przez to, prawie zawsze okaże się bardziej unikalna (a przy tym także bardziej osobista) niż pieniądze.

Bez względu na to czy mówimy o zupełnym drobiazgu, takim jak np. etui na telefon, czy o znacznie bardziej kosztownej nagrodzie, jak np. ekspres do kawy, prezent rzeczowy z całą pewnością wzbudzi więcej emocji, zostanie lepiej zapamiętany i na zawsze już będzie kojarzył się z obdarowującym. To natomiast może przynieść bardzo dobre efekty promo...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy