Już na początku roku 2020 zaczęłam się zastanawiać, w jaki sposób, można osiągnąć takie same lub nawet wyższe przychody w sytuacji, w której wykonam jedną czynność handlową, a dzięki niej będę w stanie przyciągnąć większą liczbę klientów. Być może, nie będę mogła codziennie wykonywać 10 telefonów do klienta lub pisać kilku e-maili lub będzie taka sytuacja jak teraz, w której mamy pandemię i są bardzo duże utrudnienia np. w organizacji konferencji stacjonarnej.
Zauważyłam też drugą bardzo ważną kwestię, że w tradycyjnym modelu handlowym można dotrzeć do ograniczonej liczby klientów. Wychodząc z założenia, że pozyskuję mojego klienta przez telefon lub przez udział w konferencji w sposób fizyczny, łatwo mogę wyliczyć, ilu klientów jestem w stanie poinformować o moich produktach i usługach. Przenosząc sprzedaż do modelu online, mogę korzystać z wielu narzędzi pozyskania klienta tymi kanałami. Przede wszy...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!