Zacznijmy od tego, czym jest TOFU (Top of the funnel). To jeden z trzech elementów lejka marketingowego. Jest jeszcze MOFU (middle of the funnel) i BOFU (bottom of the funnel). TOFU oznacza obszar, w którym klienci „wpadają” do Twojego lejka. Działania, które podejmujesz na poziomie TOFU, mogą służyć m.in. temu, żeby jak największa liczba ludzi dowiedziała się o Tobie, Twoich produktach czy usługach i miała możliwość zapoznać się z nimi bliżej. To jeszcze nie oznacza tego, że będą przesyłać zapytania (MOFU) lub dokonają ostatecznego zakupu (BOFU). Na poziomie TOFU Twoim celem jest doprowadzenie do sytuacji, w której klient dowiaduje się o Twoim istnieniu i może zapoznać się z tym, co robisz.
Co świadczy o sukcesie lub porażce?
Niezależnie od tego, jakim kanałem komunikujesz się dzisiaj z klientami, ważne jest to, żebyś wiedział, co sprawia, że komunikacja w każdym z tych kanałów okaże się porażką lub czymś, co zadziała i przyniesie rezultaty. Tych czynników jest kilka:
- Merytoryczność przekazu – coraz rzadziej w sektorze B2B wystarczy...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!