Nowoczesne sposoby na wzmocnienie TOFU

Niezbędnik handlowca

Technologia równa się nowe możliwości. Tak było, jest i będzie zawsze. Dotyczy to także sprzedaży. Dziś technologia pozwala na znacznie szersze działania na poziomie TOFU i co za tym idzie, komunikowanie się ze swoimi potencjalnymi klientami w wielu dodatkowych miejscach i na wiele nowych sposobów. W tym artykule poznasz kilka z tych form, które nabrały dużego rozpędu i cieszą się coraz większą popularnością.

Zacznijmy od tego, czym jest TOFU (Top of the funnel). To jeden z trzech elementów lejka marketingowego. Jest jeszcze MOFU (middle of the funnel) i BOFU (bottom of the funnel). TOFU oznacza obszar, w którym klienci „wpadają” do Twojego lejka. Działania, które podejmujesz na poziomie TOFU, mogą służyć m.in. temu, żeby jak największa liczba ludzi dowiedziała się o Tobie, Twoich produktach czy usługach i miała możliwość zapoznać się z nimi bliżej. To jeszcze nie oznacza tego, że będą przesyłać zapytania (MOFU) lub dokonają ostatecznego zakupu (BOFU). Na poziomie TOFU Twoim celem jest doprowadzenie do sytuacji, w której klient dowiaduje się o Twoim istnieniu i może zapoznać się z tym, co robisz.

Co świadczy o sukcesie lub porażce?

Niezależnie od tego, jakim kanałem komunikujesz się dzisiaj z klientami, ważne jest to, żebyś wiedział, co sprawia, że komunikacja w każdym z tych kanałów okaże się porażką lub czymś, co zadziała i przyniesie rezultaty. Tych czynników jest kilka:

  1. Merytoryczność przekazu – coraz rzadziej w sektorze B2B wystarczy...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy