Niezależnie od tego, jak dobrze skonstruujesz swoją kampanię i zestaw reklam – wszystko może popsuć jedna grafika. To ona jest punktem styku z odbiorcą i decyduje o tym, czy Twoja reklama przyciągnie do Ciebie klientów. Masz niecałe 2 sekundy, aby przykuć wzrok użytkownika do stworzonej przez siebie treści (na telefonie jeszcze mniej) – tyle bowiem zajmuje mu przescrollowanie newsweedu. Dodajmy do tego, że statystyczna osoba przegląda dziennie prawie 100 metrów contentu (!), a my, Polacy, jesteśmy ślepi na banery i uwielbiamy programy do blokowania reklam. Co z tego wynika? Kreacja marketingowa jest absolutnie kluczowa, a nawet najważniejsza w procesie kampanii i sprzedaży internetowej.
POLECAMY
Oprócz „ślepoty banerowej” musisz pogodzić się z jeszcze jedną rzeczą – jeden użytkownik = jedna akcja. Co to oznacza? Że odbiorca Twojej reklamy z reguły nie wykona dwóch rzeczy na raz. Przechodząc na stronę, raczej nie zostawi komentarza. Nie licz też na to, że oglądając album, będzie skłonny jeszcze do zakupu w Twojej witrynie. W związku z tym powinieneś mieć jasno określony cel i jednoznacznie stworzyć reklamę, która nakierowuje użytkownika na to, jaką akcję ma wykonać. Kupić. W związku z tym niezwykle ważny jest typ posta, który wybierzesz. Możemy je podzielić na te...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!