Wielu handlowców ma często kłopot z tym, jak klient zaczyna rozmowę od zapytania o… cenę. Kiedy dzwonimy, aby umówić się na spotkanie z osobami decyzyjnymi słyszymy od razu:
POLECAMY
– Dobrze, a ile to będzie kosztować?
Wtedy następuje walka i starania, by się wywinąć od odpowiedzi, bo przecież podana zbyt wcześnie cena zabija sprzedaż. Nim jednak wyrazimy szczere zrozumienie, że dla klienta (zwłaszcza B2B) ważne jest to, ile ma za coś zapłacić, warto zastanowić się, dlaczego tak wiele rozmów zaczyna się albo bardzo szybko zmierza do tematu ceny.
- Jest dobrym odnośnikiem – nie każda osoba decyzyjna lub pośrednicząca w transakcjach B2B musi orientować się w naszej branży i znać się na produktach, które oferujemy. Dlatego zapytanie o cenę jest dla nich wyobrażeniem tego, co polecamy. W końcu w...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!