Dołącz do nas

Nowa Sprzedaż

Autor Chudziński Arkadiusz

Spowiedź sprzedawcy nawróconego na marketing

Kilka lat temu

Rok 2013. Grudzień. Warszawa. Tego dnia prószyło śniegiem bardzo mocno. Pracownik korporacji niepewnym krokiem ruszył w stronę hotelowego lobby. Hotel Hilton na Grzybowskiej. Jak co roku, nadszedł czas na wigilię firmową. „Wystawne przyjęcie” – pomyślał – „Dużo pieniędzy poszło. Czy ma to sens? Skoro robią, to pewnie tak”. Zrzuciwszy płaszcz, namierzył wzrokiem kilka osób z działu HR. Pomachał ręką i powiedział, że za chwilę podejdzie. Krocząc dalej, natknął się na Marcina. Nie lubił go. „Nie udam, że go nie widzę” – pomyślał pracownik. „Podejdę na chwilę. Zagadam”:

A: – Cześć, Marcin – rzekł.

M: – Cześć – odparł sucho Marcin, choć tego dnia miał błysk w oku. Widać, że chciał rozmawiać. Być może szampan działał. – Jak tam w zespole business development? (BD) – prowokacyjnie zapytał....

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 93% treści

  • Stwórz ofertę, której żaden klient się nie oprze

  • Tylko wartość nas ocali, czyli pomiędzy automatyzacją a jakością relacji z klientem

Podstawowy

Efektywna sprzedaż produktów z gazetek promocyjnych? To możliwe!

Gazetki promocyjne, reklama telewizyjna oraz sąsiedzi i znajomi to główne źródła, z których konsumenci czerpią informację o promocjach. Ostatnie z dwóch wymienionych istotnie straciły jedna...
Darmowy

Jak automatyzować sprzedaż i obsługę klienta zgodnie z RODO i innymi przepisami?

Zastanawiałeś się kiedykolwiek, czy wdrożenie narzędzi automatyzacji sprzedaży i obsługi klienta może podlegać jakimś szczególnym przepis...