Sprzedawca jak tajny agent lub detektyw

Skuteczna sprzedaż CRM

Czy marzyłeś kiedyś, aby zostać tajnym agentem albo detektywem? Chciałbyś poczuć się jak Daniel Craig czy Robert Downey Jr. i przynajmniej odegrać postać ulubionego bohatera? Perspektywa dość odległa, zwłaszcza zza biurka w dziale sprzedaży Twojej firmy? Niekoniecznie.

Pamiętaj! Niezależnie, czy działasz w obszarze B2C, czy B2B – stosunki między sprzedawcą a nabywcą  o przede wszystkim relacje międzyludzkie i tak należy do tego podchodzić. To prawda, że skrót B2B stosuje się w celu określenia kontaktów między przedsiębiorstwami. Nikogo nie trzeba jednak przekonywać, jak dużą rolę i w tym przypadku ogrywają wzajemne sympatie. Bardzo często przekładają się one bezpośrednio na finalny efekt składanej oferty. Klienci są w stanie zapłacić więcej za produkty lub usługi firmy, jeśli darzą zaufaniem osobę, która je proponuje. Co zatem zrobić, aby takie relacje zbudować? Jak przy okazji zostać tajnym agentem w służbie jej… Finansowej Płynności? Odpowiedź znajdziesz w dalszej części artykułu. 

POLECAMY

Nowoczesne narzędzia pracy handlowców, przede wszystkim zaś oprogramowanie klasy CRM, dostar...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy