Pamiętaj! Niezależnie, czy działasz w obszarze B2C, czy B2B – stosunki między sprzedawcą a nabywcą o przede wszystkim relacje międzyludzkie i tak należy do tego podchodzić. To prawda, że skrót B2B stosuje się w celu określenia kontaktów między przedsiębiorstwami. Nikogo nie trzeba jednak przekonywać, jak dużą rolę i w tym przypadku ogrywają wzajemne sympatie. Bardzo często przekładają się one bezpośrednio na finalny efekt składanej oferty. Klienci są w stanie zapłacić więcej za produkty lub usługi firmy, jeśli darzą zaufaniem osobę, która je proponuje. Co zatem zrobić, aby takie relacje zbudować? Jak przy okazji zostać tajnym agentem w służbie jej… Finansowej Płynności? Odpowiedź znajdziesz w dalszej części artykułu.
POLECAMY
Nowoczesne narzędzia pracy handlowców, przede wszystkim zaś oprogramowanie klasy CRM, dostar...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!