Dział: CRM

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Livespace - polski CRM z rundą na 10 mln złotych rusza na podbój Europy

Livespace, wiodąca platforma CRM dla małych i średnich firm w Polsce, ogłasza zakończenie kolejnej rundy finansowania, w ramach której pozyskała 10 milionów złotych. Głównym inwestorem w tej rundzie jest fundusz INVentures. Inwestycja zostanie wykorzystana na dalszy rozwój produktu, skalowanie infrastruktury oraz procesów, które umożliwią ekspansję na nowe rynki europejskie.

Czytaj więcej

Oprogramowanie w służbie sprzedaży B2B

Do tego, że oprogramowanie może pomóc w sprzedaży nie trzeba już nikogo przekonywać. Wszyscy mniej lub bardziej świadomie wiedzą, że w technologię warto inwestować. Mimo wszystko oprogramowanie jest wciąż najbardziej powszechne w sprzedaży B2C. Dużo większy wolumen klientów sprawia, że automatyzacja jest niemalże konieczna. Czy firmy sprzedające w modelu B2B również mogą korzystać z dobrodziejstw IT w takim samym wymiarze? Sprawdzimy to w poniższym artykule. 

Czytaj więcej

Sprzedawca jak tajny agent lub detektyw

Czy marzyłeś kiedyś, aby zostać tajnym agentem albo detektywem? Chciałbyś poczuć się jak Daniel Craig czy Robert Downey Jr. i przynajmniej odegrać postać ulubionego bohatera? Perspektywa dość odległa, zwłaszcza zza biurka w dziale sprzedaży Twojej firmy? Niekoniecznie.

Czytaj więcej

CRM w zarządzaniu sprzedażą – przekleństwo czy… błogosławieństwo?

„Będziemy wdrażać w firmie CRM!” – zakomunikował szef. Pracownicy działu sprzedaży ze łzami w oczach dziękują za poczynioną inwestycję. Odkładają wysłużone kalendarze, sumiennie wypełniają codziennie odpowiednie rubryki i uzupełniają informacje. Ich przełożony na bieżąco podejmuje decyzje zarządcze w oparciu o wiarygodne dane wyświetlane przez system. 

Czytaj więcej