Jeśli nie rozpoczynasz dopiero swojego biznesu, a obcujesz na rynku już co najmniej kilka miesięcy, na pewno wiesz, że nie wszystkie kanały sprzedaży generują takie same wyniki. Są takie, które dostarczą Ci tysiące klientów, a są i takie, które mogą dać Ci tylko garść. Wpływa na to wiele czynników, niemniej jednym z podstawowych z nich jest odpowiednie dopasowanie kanału do produktu tak, aby był on najefektywniejszy i generował odpowiednie wyniki sprzedażowe. Pamiętaj, że w jednej branży np. sprzedaż przez pośredników może być najważniejszym kanałem, a w innej – mieć marginalne znaczenie.
POLECAMY
Wybierając odpowiedni kanał sprzedaży, powinieneś wziąć pod uwagę kluczowe elementy. Traktuj je jako fundamenty każdej decyzji dotyczącej tego tematu: wartość produktu czy usługi z uwzględnieniem wartości sprzedaży w całym cyklu życia klienta, grupa docelowa czy kompleksowość sprzedaży. Zbadaj je dokładnie, aby móc później właściwie dostosować kanał(y) sprzedaży.
Wartość produktu czy usługi
Jaka jest wartość mojego produktu? To pytanie powinieneś sobie zadać, wybierając kanały sprzedaży. Bazując na tym, możesz zrobić pierwszą, ogólną selek...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!