Co ciekawe – nie mam dużej liczby obserwujących na żadnym z kanałów. Zaledwie 3500 kontaktów i 1800 obserwujących na Facebooku, 3538 kontaktów na LinkedIn oraz 1400 fanów na fanpage’u. Działam od 6 lat. Nie chodzi o ilość. Chodzi o jakość budowanej relacji.
POLECAMY
Co zrobić, żeby zoptymalizować swoją sprzedaż dzięki social mediom?
Po prostu zacznij
Najważniejszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, to zacząć. Najlepiej szybko. Nie musisz nic wiedzieć, żeby to zrobić. Stwórz sobie konto i po prostu postanów, że będziesz regularnie tworzył i wklejał kontent oraz budował relacje ze swoją grupą docelową i wszystkimi dookoła niej. Miliardy ludzi na świecie tak robi.
Pisz posty często
Kiedy zaczynałem kilka lat temu, pisałem posty kilka razy dziennie. Ma to swoją dobrą i złą stronę. Jeśli prowadzisz tradycyjny biznes, to dzięki temu zostaniesz zauważony. Wyróżnisz się na tle konkurencji, tym bardziej, jeśli będziesz dawał dużo realnej wartości.
Niektórzy mówią, że jeśli postujesz zbyt często, to ludzie zaczną uciekać z Twoich kanałów, ale prawda jest taka, że na początku nie masz żadnych obserwujących. Możesz ich zdobyć przez częste wklejanie ciekawej treści, która będzie zachęcała ludzi do komentowania i angażowania się na różne sposoby. Nie bój się, że ktoś przestanie Cię obserwować. Jeśli tak jest, to znaczy, że po prostu nie jest to ktoś, kto reprezentuje Twoją grupę docelową. Prawdopodobnie taka osoba i tak...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!