Omnichannel w płatnościach - więcej opcji, większa sprzedaż

Temat numeru

Omnichannel w e-commerce to pojęcie bardzo szerokie. Najczęściej odnosi się jednak do kanałów sprzedaży bądź komunikacji z klientem. Trzeba jednak pamiętać, że dla konsumenta newralgicznym momentem jest moment sprzedaży.

Systemy płatności w e-commerce to coś, do czego sprzedawcy często nie przywiązują nadmiernej uwagi. Wystarczy, że działają bez większych problemów i oferują obsługę na możliwie niskiej prowizji. Jeżeli te dwa czynniki są spełnione, z reguły nie zadajemy sobie dodatkowego trudu, aby poświęcać płatnościom więcej uwagi. Mimo to, że jednocześnie dajemy się często porwać marketingowi przeróżnych narzędzi wspomagających nasz e-commerce, które nie wypracowują dla nas tyle, ile – być może – tracimy z powodu niekompletnego wachlarza dostępnych metod płatności dla naszych klientów.

POLECAMY

BLIK to podstawa – bije już tylko swoje rekordy

W Polsce zdecydowanym liderem pod kątem dynamiki zdobywania popularności w płatnościach stał się BLIK. Prosty system płatności telefonem zyskał tak dużą aprobatę wśród konsumentów, że obecnie bije on już tylko rekordy, które sam ustanowił. Aby nie być gołosłownym – BLIK już w połowie 2018 r. sumą płatności przewyższył cały poprzedni rok, generując ponad 33 mln transakcji, a w drugiej połowie roku... prawie podwoił wynik z pierwszej połowy!
Obecnie praktycznie wszystkie systemy płatnośc...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy