Systemy płatności w e-commerce to coś, do czego sprzedawcy często nie przywiązują nadmiernej uwagi. Wystarczy, że działają bez większych problemów i oferują obsługę na możliwie niskiej prowizji. Jeżeli te dwa czynniki są spełnione, z reguły nie zadajemy sobie dodatkowego trudu, aby poświęcać płatnościom więcej uwagi. Mimo to, że jednocześnie dajemy się często porwać marketingowi przeróżnych narzędzi wspomagających nasz e-commerce, które nie wypracowują dla nas tyle, ile – być może – tracimy z powodu niekompletnego wachlarza dostępnych metod płatności dla naszych klientów.
POLECAMY
BLIK to podstawa – bije już tylko swoje rekordy
W Polsce zdecydowanym liderem pod kątem dynamiki zdobywania popularności w płatnościach stał się BLIK. Prosty system płatności telefonem zyskał tak dużą aprobatę wśród konsumentów, że obecnie bije on już tylko rekordy, które sam ustanowił. Aby nie być gołosłownym – BLIK już w połowie 2018 r. sumą płatności przewyższył cały poprzedni rok, generując ponad 33 mln transakcji, a w drugiej połowie roku... prawie podwoił wynik z pierwszej połowy!
Obecnie praktycznie wszystkie systemy płatnośc...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!