Nihat Arkan, CEO firmy 1WorldSync, stwierdza wręcz, że: „Jeśli chodzi o omnichannel, to nie ma pojedynczego problemu, który muszą rozwiązać detaliści. Omnichannel to kompleksowe, wieloaspektowe wyzwanie [...], z którym wielu nie jest w stanie sobie poradzić”. W końcu omni oznacza wszystko, co stwarza pole do wielu nieporozumień i obaw. Sprawdzimy, co sprawia, że omnichannel jednocześnie przyciąga i odpycha, a także przyjrzymy się mitom na jego temat.
POLECAMY
Czy trzeba być „złotą rączką”?
„Paradoks wyboru” odnosi się do sytuacji, w której zbyt wiele opcji utrudnia podjęcie decyzji i powoduje uczucie niepokoju. Jeśli chodzi o platformy omnichannel, mnogość możliwości wyboru może sprawić, że ustalanie kryteriów wyszukiwania i znalezienie platformy, która będzie najlepiej działać, potrwa o wiele dłużej, niż było to pierwotnie założone.
Układanie puzzli z tysiącami elementów
Współczesny biznes charakteryzuje coraz szybsze tempo zmian i konieczność nadążania za trendami w jego promocji i podejściu do klienta. Jednak goniąc za nowinkami, łatwo stracić z oczu to, co znajduje się tu i teraz, a także zboczyć z obranego wcześniej kursu działania. Wprawdzie niejeden marketingowy zespół jest przyzwyczajony do działania ad hoc, w odosobnieniu od innych działów i pod presją czasu, ale przy wdrażaniu nowych rozwiązań warto zatr...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!