POLECAMY
Właściwie nie tyle można, co trzeba. Jak wynika z jednego z ostatnich badań firmy Salesforce, aż 70% konsumentów domaga się od marek, z których produktów bądź usług korzysta, by doskonale wiedziały, kiedy i z jaką ofertą się do nich zwrócić. Sprawę z tego zdaje sobie już wiele doskonale rozpoznawanych firm z pogranicza różnych branż. Z osiąganiem zamierzonych efektów wciąż jednak są problemy. Dokładniej, dotyczą one wszystkich związanych z klientami danych, które są paliwem napędowym działań pozwalających lepiej poznać oczekiwania konsumentów.
CRM-owy zawrót głowy
Warto wspomnieć również o tym, że projekty implementacji tradycyjnych systemów CRM potrafią przysporzyć sporo problemów, jeśli nie są właściwie przemyślane i poprowadzone. Dość dotkliwie przekonała się o tym spółka z branży medycznej – Cigna Health Insurance. Przedsiębiorstwo postanowiło wdrożyć system do zarządzania relacjami z klientami za łączną kwotę przeszło miliarda dolarów, oczekując usprawnienia procesu rejestracji nowych klientów, przetwarzania zgłoszeń szkód oraz poprawy jakości obsługi klienta. Problemy pojawiły się niemal natychmiast w samym procesie masowej migracji danych – integracja informacji z wielu źródeł utknęła w „martwym punkcie”, pracownicy obsł...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!