W dobie wysokiej konkurencji na rynku sprzedaży, liczba firm poszukujących skutecznych sprzedawców przewyższa dostępną podaż. Zanim zrekrutowany pracownik osiągnie wymagany poziom wiedzy i umiejętności, firma musi zainwestować czas i środki przeznaczone na specjalistyczne szkolenia i długofalową pracę menedżerską. Analizując zachowania i preferencje aktualnych pokoleń na rynku pracy, fakt, że przedstawiciele pokolenia Y i pokolenia Z (C) oczekują szybkiego awansu, ciągłego rozwoju i zmienią pracodawcę od kilkunastu do kilkudziesięciu razy w przeciągu całej swojej kariery zawodowej, wymusza na pracodawcach nieustanne poszukiwanie skutecznych narzędzi motywacyjnych, które umożliwią zatrzymanie najlepszych pracowników w firmie. Jednym z nich może stać się przynależność do zespołu handlowców VIP.
POLECAMY
Statut klubu
Zarządzający sprzedażą, który podejmie decyzję o wydzieleniu grupy najlepszych sprzedawców, musi odpowiedzieć sobie na kilka pytań, które doprecyzują niejako „statut” tego elitarnego klubu, czyli określą cel funkcjonowania zespołu, zasady przyjęcia, prawa i obowiązki członków. Obszarem, od którego należy zacząć, jest znalezienie odpowiedzi na pytanie...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!