O współpracy sprzedaży i marketingu powiedziano już prawie wszystko – a już na pewno wszystko, co dotyczy konfliktu tych dwóch działów. Czas przejść od analizy problemu do znalezienia rozwiązania, tj. poukładania współpracy tak, by stworzyć wydają maszynkę marketingowo-sprzedażową.
POLECAMY
Od leada do dealu
Nowy sposób myślenia wynika z obserwacji, że zachowania zakupowe konsumentów zmieniły się i marketing musi teraz towarzyszyć klientowi na znacznej części ścieżki zakupowej. W związku z tym firmy, które chcą osiągać coraz to wyższe cele sprzedażowe, potrzebują zaprojektować proces sprzedaży, w którym odpowiedzialność za pozyskanie klienta jest współdzielona między działami sprzedaży i marketingu od leada do dealu, czyli finalizacji transakcji. Wyzwanie to sprawia, że niezbędne jest precyzyjne poukładanie działań, które będą skuteczne i efektywne zarazem. Czas zbudować maszynkę sprzedażowo-marketingową.
Stwórz maszynkę sprzedażowo-marketingową
Maszynka sprzedażowo-marketingowa to precyzyjnie zaprojektowany proces pozyskiwania leadów i konwertowania ich na klientów. Zbudowanie jej wymaga ustrukturyzowanej metodyki projektowania i doskonalenia procesu pozyskiwania klientów. W podejściu tym istotna jest idea, która mówi, że jedynym właściwym sposobem na zbudowanie procesu marketingowo-sprzedażowego jest skupienie się na kliencie (tzw. customer-cent...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!