Niezwykle ważne jest ustalenie planu, który będziesz realizował w ramach swojej firmy. Zaplanuj, jaką sprzedaż chcesz osiągnąć w ciągu całego roku, następnie rozbij ją na miesiące, a w kolejnym kroku cały proces na części pierwsze – ile czasu potrzebuje sprzedawca, aby sprzedać produkt bądź usługę jednemu klientowi.
POLECAMY
Taki plan należy podzielić na poszczególnych handlowców. Jeśli cele sprzedaży w firmie są większe niż może zrealizować zespół, który obecnie posiadasz, może się okazać, że musisz go powiększyć. Działanie bez planu rozbitego na części pierwsze nie doprowadzi Ciebie do celu. Nie pozostawiaj rozwoju swojej firmy losowi, przejmij 100% kontroli dzięki dobrej organizacji.
Ramka 1. Co umożliwia konwersja?
- Sprawdzenie, jaki efekt przynosi zaplanowana kampania marketingowa.
- Zweryfikowanie poniesionych kosztów inwestycji i ich zwrot.
- Optymalizację i prognozowanie działań.
Co kryje się za hasłem „konwersja”?
Żeby obliczyć realność celów dla jednego konkretnego sprzedawcy, spójrz, jaki odsetek Twoich potencjalnych klientów znajdujących się na poszczególnym etapie przejdzie na kolejny. Najprościej mówiąc, konwersja to wyznacznik naszego sukcesu.
Co oznacza to w praktyce?
Wyobraź sobie, że prowadzisz sklep odzieżowy. Zależy Ci na tym, aby jak najwięcej osób zapoznało się z Twoimi produktami, kliknęło w reklamy w mediach społecznościowych i finalnie prze...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!