Dziesięć lat temu upadł bank Lehman Brothers. Podejrzewam, że większość osób, które dziś pracują w social mediach, nie pamięta już, co to była za instytucja ani co dla branży oznaczał jej upadek. Tak to jednak w życiu bywa, że często nie rozumiemy procesów, które dzieją się wokół nas. Bankructwo Lehman Brothers uruchomiło jednak największy od II wojny światow ej kryzys ekonomiczny, a właściwie społeczno-gospodarczy. Sprawił on, że tradycyjne kanały komunikacji marketingowej zaczęły mieć się gorzej – firmy ograniczały wydatki na marketing, co odbiło się chociażby na mediach tradycyjnych. Kto skorzystał na tym kryzysie? Internet. To właśnie w nim można wydać mniej i osiągnąć spektakularne efekty.
POLECAMY
Dla każdego marketera brzmi to intrygująco. Coraz więcej firm zaczęło przenosić swoje budżety do internetu, bo dodatkowo można w nim z każdej strony obejrzeć wydaną złotówkę czy dolara. W dobie kryzysu i cięcia wydatków to wręcz decydujący argument, by przenosić budżety do sieci. Do social mediów. Miejsca, które zmieniło rzeczywistość m...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!