Dział: Recenzja książki

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Chip Heath, Dan Heath Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane

Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Bracia Heath pokazują, jak stworzyć chwytliwe treści i właściwie je „zaprogramować”, żeby metaforycznie „przyczepiły się” do mózgu odbiorcy. Dzięki ich książce każdy może nauczyć się 
tworzyć opowieści tak zaprojektowane, by mogły przetrwać w umysłach odbiorców, niezależnie, czy kierujemy je do kolegów w pracy, kontrahentów, czytelników bloga, czy do odbiorców reklamy. Według Pawła Tkaczyka to jedna z najlepszych książek o storytellingu.

Czytaj więcej

John Yokoyama, Joseph Michelli Kiedy ryby latają. Jak stworzyć inspirujące środowisko pracy

John Yokoyama opowiada prostą historię o tym, jak zmienił małą, nierentowną firmę Pike Place Fish w modelową organizację, na której wzorują się wielkie międzynarodowe korporacje, takie jak Shell Oil Company. Historię o tym, jak uskrzydlić pracowników i nadać ich czynom głębszy sens. Jak odmienić nieprzyjazne środowisko pracy i stworzyć inspirującą, jedyną w swoim rodzaju kulturę organizacyjną.

Czytaj więcej

GRZEGORZ KRZEMIEŃ Własna firma krok po kroku. Uwaga kryzys! Działaj skutecznie na każdym etapie rozwoju swojego biznesu

Niniejszy e-book to suplement do książki Grzegorza Krzemienia pt. Własna firma krok po kroku (wyd. MT Biznes, 2019). Jest on zbiorem wskazówek, co robić, a czego nie, żeby po obecnym kryzysie wrócić na właściwy tor i odnaleźć się biznesowo w rzeczywistości po pandemii. 

Czytaj więcej

Recenzja książki Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie Phila M. Jonesan

Jak mówić, żeby sprzedać nie tylko produkt, ale także ideę czy pomysł? Phil Jones wyodrębnił 22 kluczowe zwroty, które można bez trudu wpleść w codzienne rozmowy. Dzięki jego książce pt. Właściwe słowa odkryjesz skuteczność prostych technik językowych, dowiesz się, jak przekonująco formułować zdania, nauczysz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i zrozumiesz, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego słownika. Jeśli chcesz, aby Twoi klienci, współpracownicy i zwierzchnicy zawsze zgadzali się na Twoje warunki, to lektura tej książki powinna znaleźć się na Twojej liście priorytetów.

Czytaj więcej

Kreatywne rytuały przydatne w pracy. 50 sposobów na zbudowanie kultury innowacyjności, współpracy i zaangażowania Kursata Ozenca i Margaret Hagan

Wykładowcy Stanford d.school stworzyli nieszablonowy podręcznik, który zawiera pięćdziesiąt wspomagających kreatywność (i kreatywnych!) rytuałów i sposobów na zmotywowanie zarówno siebie, jak i innych do bardziej wydajnej pracy. W ich książce jest niewiele teorii, za to znajdziemy w niej mnóstwo rysunków, wizualizacji i przedstawionych w formie grafik case studies. Jeśli chcecie zbudować w swoim zespole czy firmie kulturę, w której pielęgnuje się zaangażowanie, innowacyjność i współdzielenie celów, to książka Kreatywne rytuały przydatne w pracy daje odpowiedzi, jak to zrobić.

Czytaj więcej

"Świat na TAK!" - recenzja


Robert Cialdini - jeśli nie znasz tego nazwiska, to koniecznie musi się zmienić. Autor klasycznego dzieła pt. "Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka" jest współautorem kieszonkowego poradnika, który Wam prezentujemy. "Świat na TAK! Zdobywaj przyjaciół, zyskuj pewność siebie i skutecznie przekonuj innych" R. Cialdiniego, N. Goldsteina i S. Martina to mini-podręcznik, dzięki któremu zwiększysz swoje szanse na to, by Twoje prośby czy żądania były spełniane.

Czytaj więcej

Jak sprzedawać kursy

Sprawdź instrukcję, jak tworzyć, sprzedawać i zarabiać na kursach, szkoleniach i produktach opartych na wiedzy. Podręcznik zawiera wskazówki również dla tradycyjnego biznesu, jak za pomocą edukacji pozyskiwać klientów.

Czytaj więcej

Zrozumieć marketing

Zrozumieć marketing to zbiór doświadczeń wyniesionych z prowadzenia kampanii na 67 rynkach, w kilku językach, w różnych warunkach ekonomicznych, od niewielkich budżetów do dużych kampanii i efektów, jakie autorzy uzyskali dla siebie lub klientów, generując łączny wynik na moment wydania książki ponad 200 mln zł i pozyskując setki tysięcy leadów.

Czytaj więcej

Psychologia współczesnego menedżera.

Książka przedstawia sprawdzone narzędzia zaczerpnięte od znanych terapeutów i trenerów, które znacznie poprawiają kompetencje menedżera zarządzającego zespołem ludzi. Sposób prezentacji kolejnych metod pracy został nakreślony tak, aby stopniowo rozwijać wiedzę i świadomość menedżera, wychodząc od podstaw w kierunku bardziej złożonego warsztatu trenerskiego.

Czytaj więcej