Recenzja książki Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie Phila M. Jonesan

Recenzja książki

Jak mówić, żeby sprzedać nie tylko produkt, ale także ideę czy pomysł? Phil Jones wyodrębnił 22 kluczowe zwroty, które można bez trudu wpleść w codzienne rozmowy. Dzięki jego książce pt. Właściwe słowa odkryjesz skuteczność prostych technik językowych, dowiesz się, jak przekonująco formułować zdania, nauczysz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i zrozumiesz, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego słownika. Jeśli chcesz, aby Twoi klienci, współpracownicy i zwierzchnicy zawsze zgadzali się na Twoje warunki, to lektura tej książki powinna znaleźć się na Twojej liście priorytetów.

Wszyscy korzystamy z tych samych na pozór składników, a jednak osiągamy całkowicie odmienne wyniki. Wśród przedsiębiorców dysponujących takimi samymi produktami i zasobami są tacy, którzy zmagają się z pozyskiwaniem nowych klientów, i tacy, którzy nie mogą się od nich opędzić. Ci drudzy, choć prezentują różne postawy i podejmują różnorodne starania, mają jedną wspólną cechę: dokładnie wiedzą, co powiedzieć, kiedy to powiedzieć i jak nadać swoim słowom znaczenie.

POLECAMY

...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy