Książka przedstawia sprawdzone narzędzia zaczerpnięte od znanych terapeutów i trenerów, które znacznie poprawiają kompetencje menedżera zarządzającego zespołem ludzi. Sposób prezentacji kolejnych metod pracy został nakreślony tak, aby stopniowo rozwijać wiedzę i świadomość menedżera, wychodząc od podstaw w kierunku bardziej złożonego warsztatu trenerskiego.
Wydawca: My Book Cena e-booka: 19 zł (do nabycia m.in. w PWN, Empik, Onepress, Tania książka, Legimi)
Liczba stron: 213 Cena książki papierowej: 34 zł (do nabycia wyłącznie u wydawcy)
POLECAMY
Z książki dowiesz się:
Jak poprawić komunikację w zespole, a wraz z nią kontrolę nad procesami zachodzącymi w firmie. Zrozumiesz, na czym polega aktywne słuchanie, jak reagować na to, co mówi Twój rozmówca, oraz jak ograniczać bariery w procesie porozumiewania się.
W jaki sposób przekazywać informację zwrotną oraz prowadzić trudne rozmowy, aby ograniczać postawy defensywne pracowników i zwiększać ich gotowość do zmian. W tym miejscu uświadomisz sobie, jak istotną rolę odgrywa postawa aprobująca oraz jakie są jej konsekwencje. Od poziomów aprobaty, przejdziemy do komunikacji asertywnej, która pomaga wyrażać swoje zdanie bez atakowania i oskarżania drugiej osoby.
Jak zarządzać motywacyjnie, aby tworzyć proaktywną, zdrową atmosferę w miejscu pracy. To bardzo szeroki temat, niosący za sobą daleko idące skutki zarówno dla atmosfery w podległej jednostce, jak i przyszłych wyników finansowych. Dowiesz się, jak wyglądają podstawowe narzędzia stosowane w analizie transakcyjnej, wspierające właściwe zachowania osób w Twoim zespole. Zrozumiesz, jak oddziaływać na samoocenę oraz poczucie wartości innych. Poznasz też metody rozwoju mocnych stron oraz emocji wspierających pracę na poszczególnych st...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!