Zrozumieć marketing

Recenzja książki

Zrozumieć marketing to zbiór doświadczeń wyniesionych z prowadzenia kampanii na 67 rynkach, w kilku językach, w różnych warunkach ekonomicznych, od niewielkich budżetów do dużych kampanii i efektów, jakie autorzy uzyskali dla siebie lub klientów, generując łączny wynik na moment wydania książki ponad 200 mln zł i pozyskując setki tysięcy leadów.

Książka powstała zarówno z myślą o osobach, które stawiają dopiero pierwsze kroki na marketingowej ścieżce, jak i dla przedsiębiorców oraz menedżerów, którzy zastanawiają się, w jaki sposób zwiększyć skalę prowadzonych przedsięwzięć.
Celem autorów było przygotowanie mapy, która pozwoli dotrzeć do celu. Czytając, czytelnik natrafi na wskazówki, praktyczne ćwiczenia oraz ostrzeżenia, czego unikać i w jakie miejsca się nie zapuszczać.
Artur i Mar...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy