Dołącz do czytelników
Brak wyników

Recenzja książki

1 grudnia 2020

NR 30 (Listopad 2020)

Jak sprzedawać kursy

116

Sprawdź instrukcję, jak tworzyć, sprzedawać i zarabiać na kursach, szkoleniach i produktach opartych na wiedzy. Podręcznik zawiera wskazówki również dla tradycyjnego biznesu, jak za pomocą edukacji pozyskiwać klientów.

Książka Jak sprzedawać kursy jest praktycznym podręcznikiem wypełnionym ćwiczeniami oraz studiami przypadków. Wszystko, o czym piszą autorzy, to nie teoria, ale wyniki kilku lat doświadczeń zebranych w momencie, kiedy pracowali i tworzyli swoje firmy z wizją tego, że następnego dnia może ich już nie być. 
Wskazówki, którymi autorzy dzielą się z czytelnikami, pomogły im nie tylko sprzedać ponad 10 000 książek oraz kursów online, ale również wyjść z tarapatów finansowych. Mimo że w 2015 r. zaczynali z 2 mln długu i 120 tys. miesięcznej straty.
Pozycja nie tylko dedykowana jest dla twórców kursów online, ale również dla firm, które chcą pozyskiwać klientów na oferowane przez siebie produkty lub usługi. W książce znajdziesz instrukcje, w jaki sposób tradycyjny biznes może pozyskiwać klientów za pomocą edukacji. 
Autorzy to przede wszystkim przedsiębiorcy, którzy prowadzą swoje firmy w obszarach nowych technologii, oprogramowania, usług oraz dystrybucji. Podręcznik pomoże Ci zrozumieć, jak nagrywanie kursów, pisanie książek, organizowanie wirtualnych szkoleń oraz tworzenie platform szkoleniowych może pomóc w pozyskiwaniu klientów dla tradycyjnego biznesu.
Twórcy książki przekazują doświadczenia, które uzyskali, pozyskując klientów za pomocą edukacji na 67 rynkach w 3 językach. Metody, które poznasz w książce, znajdą zastosowanie na rynku polskim, europejskim oraz rynkach anglojęzycznych (USA, Kanada, Wielka Brytania). 

POLECAMY

Co znajdziesz w książce?

Pierwszy rozdział pokaże Ci, dlaczego jedne kursy sprzedają się bardzo dobrze, a inne wcale. Z drugiego rozdziału dowiesz się, jak określić grupę docelową. Dzięki czemu stworzysz kurs taki, jakiego oczekują Twoi odbiorcy. W tej części przeczytasz o tym, kim są Twoi potencjalni klienci i jak ich znaleźć. 
Trzeci rozdział to wprowadzenie do modelów biznesowych, które możesz zastosować, tworząc i oferując swój kurs. Sprzedaż jednorazowa, model abonamentowy, to jedne z kilku możliwości, które poznasz. 
Rozdział czwarty pokaże Ci unikalne podejście do sprzedaży Twojego kursu, a z rozdziału piątego dowiesz się, jak zbudować społeczność, której zaoferujesz swoje rozwiązania.
Rozdział siódmy or...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!
Sprawdź

Przypisy