Wizualizacja? Dlaczego warto o niej rozmawiać? Najprościej zobrazować ten temat i wytłumaczyć go na przykładzie. Dzięki temu poza merytoryką będzie on niósł za sobą również przyjemną dla oka kolorystykę i przemyślaną narrację podzieloną na sekcje. W tej postaci tekst czyta się szybciej i łatwiej przyswaja istotne informacje. To prosty dowód na to, że zmysł wzroku ma potężne znaczenie dla skutecznego przetwarzania informacji. Jak można ten mechanizm wykorzystać w sprzedaży? Spójrzmy na kolejny przykład.
Na poniższej ilustracji 1 widzimy standardowy sposób prezentowania danych w tabeli oraz wykres, który pokazuje kilka informacji. W oczy rzuca się nazwa miernika i duży, okrągły znacznik z prawej strony. Co on przedstawia? Pokazuje nam, że miernik, niestety, nie jest w najlepszej kondycji. Wyraźnie widoczna linia celu bezlitośnie ocenia minione mi...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!