Pracuję zdalnie i zarządzam procesami sprzedaży w firmie. Tak, to możliwe!

Felieton

Nie chciałbym poruszać w tym artykule takich elementarnych pojęć, jak dyscyplina, odpowiedzialność oraz motywacja. Oczywiście jest to bardzo ważne w przypadku pracy zdalnej, ale od tego są książki oraz nieliczne podcasty, więc zawsze można sięgnąć po dodatkową porcję wiedzy. Opowiem natomiast o tym, jak wygląda moja praca, ponieważ uważam, że praca zdalna daje duże możliwości rozwoju dla Ciebie jako sprzedawcy oraz dla Twojej firmy. Każdy na tym zyskuje i chyba o to chodzi w prowadzeniu firmy. Wymienię kilka problemów, które dobrze zaadresowane mogą być Twoją przewagą.

1. Optymalizacja procesów i planowanie konkretnych zadań

Wiele już powiedziano na temat optymalizacji procesów w różnych firmach, ale w moim przypadku to bardzo ważny argument. Jako osoba, która zarządza procesami sprzedaży, muszę mieć pełną kontrolę nad tym, co się dzieje z moimi klientami. Do tego służy mi najczęściej polecany przez użytkowników MŚP system CRM, czyli Livespace. Dzięki temu narzędziu mogę sprawnie nadzorować to, co się dzieje z moimi kontaktami, zaplanować wartość sprzedaży itd. Najważniejszy w pracy zdalnej jest dobry plan dnia. W systemie CRM wyznaczam zadania na konkretny dzień i mocno pilnuję, żeby wykonać to, co zaplanowałem. J...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy