Poznaj osiem elementów dobrej sprzedaży

Temat numeru Jak efektywnie domykać sprzedaż

Budując działy sprzedaży, mam do czynienia głównie z najmłodszym pokoleniem osób na rynku pracy. Bardzo lubiany przeze mnie Simon Sinek, mówca i specjalista od marketingu, w jednej ze swoich wypowiedzi opisywał, jak młodzi podchodzą do sukcesu. Według niego sukces dla młodych nie jest czymś, do czego trzeba się wspiąć. Zamiast tego traktowany jest jak grzyby, które po prostu rosną i wystarczy je znaleźć. Z tego powodu jestem regularnie pytany o sztuczki na łatwe zwiększenie sprzedaży, negocjacje czy właśnie szybkie i skuteczne zamknięcie transakcji. Czy przepis na takie sukcesy rzeczywiście istnieje? 

Internet jest pełen złotych rad na ten temat i właśnie z tego powodu przestają one działać. Coraz więcej świadomych firm realizuje swój proces sprzedaży, który oparty zostaje na wartościach biznesowych i skutecznie prowadzi klienta przez jego własny proces zakupowy. Wobec tak prowadzonej strategii sprzedaży nawet na najlepsze sztuczki zawsze jest za późno. Wszystkie karty są już rozdane. Rozpaczliwe telefony lub maile wysyłane do klienta zazwyczaj pogarszają tylko sprawę, bo nikt nie lubi być naciskany i kuszony na siłę niską ceną, która jest ważna tylko dzisiaj do końca dnia.

POLECAMY

Proces sprzedaży, który sprzyja zamykaniu?

Jaki...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy